🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13861.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در مراسم فردا از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟

هواوی فردا ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران مراسمی را برای رونمایی از جدیدترین دستاوردهایش برگزار خواهد کرد. در همین راستا می‌خواهیم در این مطلب نگاهی به محصولات احتمالی در این رویداد داشته باشیم. چند روز ...

هواوی فردا ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران مراسمی را برای رونمایی از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - جدیدترین دستاوردهایش برگزار خواهد کرد. در همین راستا می‌خواهیم در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - مطلب نگاهی به محصولات احتمالی در این رویداد داشته باشیم.

چند روز پیش هواوی با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - انتشار تیزرهای مختلف، بطور غیر مستقیم به محصولات حاضر در این مراسم اشاره کرد که مهم‌ترین آن‌ها، سیستم عامل هارمونی ۲.۰ است که هواوی می‌خواهد جایگزین اندروید در محصولاتش کند. این سیستم عامل در کنار گوشی‌ها، در طیف - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - وسیعی از محصولات می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان

بنابراین هواوی فردا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - در کنار رونمایی از هارمونی ۲.۰، می‌خواهد از محصولات مجهز به آن‌ها هم رونمایی کند که شامل ساعت هوشمند، تبلت‌ها و حتی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - شاید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - پرچمدارهای سری P50 باشد.

تبلت‌های میت‌ پد ۲ و میت پد پرو ۲

یکی از محصولاتی که چینی‌ها در مراسم فردا معرفی می‌کنند، تبلت‌های سری میت پد ۲ خواهد بود که از قلم جدید M Pencil هم پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه‌ها احتمالا از نسخه ویژه سیستم عامل هارمونی به نام PadOS بهره می‌برند تا سازگاری مناسبی با ابعاد بزرگ نمایشگر داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان

اخیرا گزارشی درباره یکی از نسخه‌های این تبلت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - به اینترنت راه پیدا کرده که از تجهیز مدل ۱۰.۳ اینچی آن به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ خبر می‌دهد. نسخه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - بزرگتر نمایشگر ۱۲.۳ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - اینچی با حاشیه‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - بسیار باریک خواهد داشت و با چیپ کرین ۹۰۰۰، در مدل‌های وای فای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - و 5G در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در مدل بزرگتر احتمالا باید منتظر استفاده از پنل امولد باشیم.

ساعت هوشمند هواوی واچ ۳

هواوی فردا در مراسمش از جدیدترین ساعت هوشمند هم رونمایی خواهد کرد که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد و دیگر برخلاف ساعت‌های سری GT، شاهد استفاده از لایت او اس (LiteOS) در آن نخواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان

استفاده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - از سیستم عامل هارمونی به معنای دسترسی کاربران به اپ‌های بیشتر خواهد بود و البته مزایای دیگری هم برای آن‌ها به دنبال دارد که برای مثال می‌تواند عملکرد روان‌تر و ظاهر جذاب‌تر باشد. در گذشته رندرها و همچنین تصاویر زنده این دستگاه فاش شده بود.

این ساعت هوشمند جدید از سیم‌کارت eSIM پشتیبانی خواهد کرد تا بتوان بطور مستقل به اینترنت متصل شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی هواوی واچ ۳ می‌توان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - به اندازه‌گیری مواردی مانند فشار خون اشاره کرد.

گوشی‌های سری P50

آخرین محصولاتی که شاید در این مراسم حضور داشته باشند، پرچمدارهای سری P50 هستند هرچند نمی‌توان درباره معرفی آن‌ها مطمئن بود. هواوی چند روز پیش تصویری منتشر کرد که دو حلقه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - را نشان می‌داد، به همین دلیل شاید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - از گوشی‌های P50 در مراسم مربوط به هارمونی رونمایی کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان

این گوشی‌ها احتمالا در سه مدل شامل نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس از راه می‌رسند که البته انتظار می‌رود تمام آن‌ها نمایشگر امولد و چیپ کرین ۱۰۲۰ داشته باشند، البته شاید تنها مدل‌های پرو از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره ببرند.

با توجه به اینکه مراسم فردا بیشتر روی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - سیستم عامل هارمونی تمرکز دارد، انتظار نمی‌رود سری P50 در آن نقشی داشته باشد. احتمالا چینی‌ها مراسم جداگانه‌ای را برای معرفی پرچمدارهایشان برگزار خواهند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - کرد تا تمام تمرکز روی آن‌ها باشد، هرچند شاید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قوچان استان خراسان - اطلاعات کمی درباره آن‌ها در این رویداد منتشر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone