🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17313.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزاری که اطلاعات ۱۵۳ اپ اندرویدی را سرقت می‌کند

اخیرا کارشناسان امنیت سایبری موفق به کشف یک بدافزار اندرویدی به نام «Ghimob» شده‌اند که امکان جاسوسی از کاربران و سرقت اطلاعات را فراهم می‌کند. طبق جدیدترین گزارش کسپرسکی، به نظر می‌رسد این بدافزار اندرویدی توسط ...

اخیرا کارشناسان امنیت سایبری موفق به کشف یک بدافزار اندرویدی به نام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - «Ghimob» شده‌اند که امکان جاسوسی از کاربران و سرقت اطلاعات را فراهم می‌کند.

طبق جدیدترین گزارش کسپرسکی، به نظر می‌رسد این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - بدافزار اندرویدی توسط گروهی که بدافزار «Astaroth» یا «Guildma» را توسعه داده، به تولید رسیده است. به گفته این شرکت امنیت سایبری، این تروجان جدید اندرویدی به وسیله اپ‌های مخرب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - روی دستگاه‌ها نصب می‌شود و درون سایت‌ها و سرورهایی قرار گرفته که در گذشته برای عملیات Astaroth مورد استفاده بوده است.

توزیع این برنامه‌ها توسط فروشگاه رسمی پلی استور صورت نگرفته و بجای این کار، گروه Ghimob از ایمیل‌ها یا سایت‌های مخرب برای هدایت کاربران به سایت‌هایی که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - این اپ‌های اندرویدی را تبلیغ می‌کردند، هدایت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - کرده است.

این اپ‌ها از برنامه‌های رسمی و برندها تقلید می‌کنند که در میان آن‌ها نام‌هایی مانند گوگل دیفندر، گوگل داکس یا بروزرسانی فلش به چشم می‌خورد. اگر کاربری بدون توجه به تمام هشدارهای دستگاه خود تصمیم به نصب این برنامه‌ها بگیرد، این اپ‌ها به عنوان آخرین مرحله آلودگی دستگاه، درخواست دسترسی به سرویس «دسترسی‌پذیری» را ارائه می‌کنند.

اگر چنین اجازه‌ای به آن‌ها داده شود، این اپ‌ها گوشی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - کاربر را برای یک لیست حاوی ۱۵۳ برنامه مورد جستجو قرار می‌دهند. این بدافزار در این اپلیکیشن‌ها صفحه ورود جعلی را به نمایش می‌گذارد تا مدارک کاربران را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - سرقت کند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان

اکثر برنامه‌های هدف مربوط به بانک‌های برزیلی می‌شوند، اما در نسخه‌های بروز شده شاهد افزایش توانایی‌های آن و هدف قرار دادن بانک‌ها در آلمان، پرتغال، پرو، پاراگوئه، آنگولا و موزامبیک هستیم. بدافزار Ghimbo در بروزرسانی جدید خود اپ‌های صرافی‌های ارز دیجیتال را نیز هدف قرار می‌دهد تا بتواند به حساب‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - کاربران دسترسی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - پیدا کند.

پس از یک حمله موفق، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - اطلاعات و اعتبارنامه‌های کاربران برای گروه Ghimob ارسال می‌شود تا اعضای آن بتوانند به صورت کامل روی دستگاه کنترل داشته باشند و نسبت به هرگونه مشکل امنیتی واکنش نشان دهند. ویژگی‌های این بدافزار منحصر به فرد نیستند و برخی از آن‌‌ها را در گذشته در تروجان‌های «BlackRock» و «Alien» - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر تالش استان گیلان - مشاهده کرده‌ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone