🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17321.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت‌های انحصاری در راه گوگل فوتوز: استفاده به شرط عضویت در گوگل وان

گوگل فوتوز یک اپلیکیشن مدیریت و ویرایش عکس است که محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد و حالا به نظر می‌رسد برخی از قابلیت‌های آن تنها در اختیار کاربران «گوگل وان» قرار می‌گیرد. این کمپانی ...

گوگل فوتوز یک اپلیکیشن مدیریت و ویرایش عکس است که محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد و حالا به نظر می‌رسد برخی از قابلیت‌های آن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - تنها در اختیار کاربران «گوگل وان» قرار می‌گیرد.

این کمپانی نه تنها قابلیت‌های جدیدی برای این کاربران درنظر می‌گیرد، بلکه این احتمال وجود دارد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - که برخی از آن‌هایی که به صورت رایگان ارائه شده‌اند نیز با تغییر مواجه شوند. در کد جدید بروزرسانی گوگل فوتوز عبارت‌هایی به چشم می‌خورند که چنین موضوعی را تایید می‌کنند:

  • به عنوان کاربر گوگل وان، شما به قابلیت‌های ویرایشی اضافه دست پیدا می‌کنید.
  • با عضویت در گوگل وان به قابلیت‌های ویرایشی اضافه دسترسی پیدا کنید.
  • این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - ویژگی و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - موارد بیشتر را با عضویت در گوگل وان آنلاک کنید.
  • ویژگی‌های ویرایشی بیشتر و فضای ذخیره‌سازی بالاتر را با عضویت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - گوگل وان آنلاک کنید.

به نظر می‌رسد گوگل شروع به آزمایش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - چنین رویکردی با چندین کاربر کرده، چرا که یکی از کاربران XDA یک اسکرین شات از آن منتشر کرده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان

با وجود چنین موضوعی، گوگل اعلام کرده ویژگی رایگان «Color Pop» را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - پولی نخواهد کرد و تنها یک نسخه جدید با امکان استفاده با تصاویر بیشتر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - از گذشته منتشر کرده:

«در گوگل فوتوز، Color - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - Pop ویژگی است که به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد و برای تصاویر با اطلاعات عمقی مانند حالت پرتره استفاده می‌شود. اعضای گوگل وان می‌توانند این ویژگی را روی تصاویر بیشتری شامل آن‌هایی که فاقد اطلاعات عمقی هستند نیز اعمال کنند.»

گوگل اشاره‌ای به این موضوع نکرده که کدام یک از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - ابزارها - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - و قابلیت‌های ویرایشی به صورت اختصاصی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - در اختیار کاربران گوگل وان قرار می‌گیرد. کاربران با پرداخت حداقل هزینه ۱.۹۹ دلار به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - صورت ماهیانه می‌توانند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - از این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - سرویس استفاده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کاشان استان اصفهان - کنند و به ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری نیز دسترسی پیدا کنند. اگر به دنبال فضای بیشتری باشید، می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۹.۹۹ دلار به ۲ ترابایت حافظه دسترسی پیدا کنید.

باید منتظر ماند و دید این شرکت در آینده چه برنامه‌هایی برای گوگل فوتوز دارد و کاربران گوگل وان به کدام قابلیت‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone