🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17315.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ زنان سرپرست خانواده را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

اسنپ بار دیگر طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون را اجرا می‌کند. این طرح از ابتدای آذر تا پایان سال ۱۳۹۹ دوباره فعال خواهد شد. در مرحله قبل طرح «همراه زنان سرزمینم» که ...

اسنپ بار دیگر طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون را اجرا می‌کند. این طرح از ابتدای آذر تا پایان سال ۱۳۹۹ دوباره فعال خواهد شد. در مرحله قبل طرح «همراه زنان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - سرزمینم» که سال گذشته همزمان با روز ملی کارآفرینی اجرا شد، ۴۱۷ نفر از زنان سرپرست خانواده عضو ناوگان اسنپ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ از پرداخت کمیسیون معاف شدند.

بنابر آخرین آمار رسمی منتشر شده مرکز آمار کشور، بیش از ۳ میلیون خانواده در کشور توسط زنان سرپرستی می‌شود. اما فقط حدود ۴۵۰هزار نفر از زنان سرپرست خانواده دارای شغل و درآمد هستند و با این حساب ۸۵ درصد از زنان سرپرست خانواده بیکار هستند. این زنان غالبا با دو موضوع اصلی تامین معاش و مدیریت خانواده روبه‌رو هستند و حمایت‌هایی که در زمینه تسهیل اشتغال‌ آنها صورت می‌گیرد می‌تواند به بازیابی هویت اجتماعی‌‌شان نیز کمک کند.

با توجه به همه‌گیری کرونا و مشکلات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - اقتصادی پیش‌آمده احتمالا این آمار و مشکلات معیشتی آنها با افزایش روبه‌رو شده است. به همین دلیل و با توجه به استقبال گسترده از طرح معافیت زنان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - اسنپ تصمیم گرفته بار دیگر همراه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - زنان سرزمین خود شود. به گزارش روابط عمومی اسنپ، در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - حال حاضر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - حدود ۵۰هزار راننده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - زن در سراسر ایران در ناوگان اسنپ مشغول به فعالیت هستند. علاوه بر ثبت‌نامی‌های قبلی، زنانی که تا کنون عضو ناوگان اسنپ نبوده‌اند نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم از طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون بهره‌مند شوند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

این طرح شامل دو دسته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - از زنان می‌شود: زنانی که همسرشان فوت شده است و زنانی که حضانت فرزند یا فرزندان خود را برعهده دارند. متقاضیان واجد شرایط از ۲۰ آبان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - تا پایان آذر فرصت دارند تا به‌ صورت آنلاین برای شرکت در طرح معافیت از پرداخت کمیسیون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - اقدام کنند. در حال حاضر ثبت‌نام متقاضیان از طریق سامانه ثبت‌نام غیرحضوری اسنپ انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند مدارک مربوط به سرپرستی خود را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال کنند.

افراد متقاضی برای استفاده از این طرح باید شناسنامه، گواهی فوت همسر یا مدرکی دال بر حق حضانت فرزندان خود را ارائه دهند. کسانی که سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت تمایل به استفاده دوباره از این طرح، می‌توانند عدد 900 را به سرشماره 1000550 ارسال کنند. این دسته از متقاضیان نیز بار دیگر باید مدارک خود را از طریق پشتیبانی آنلاین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - اسنپ ارسال کنند.

دیجیاتو گزارشی کامل را درباره طرح «همراه زنان سرزمینم» منتشر ساخته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کمیجان استان مرکزی - بود و از فواید این طرح برای زنان سرپرست خانوار گفته بود که می‌توانید برای مطالعه آن به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone