🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17333.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چین اولین ماهواره 6G آزمایشی جهان را روانه مدار کرد [تماشا کنید]

در حالی که به تازگی کاربران در برخی کشورها به شبکه 5G دسترسی پیدا کرده‌اند، چین اولین ماهواره 6G آزمایشی جهان را با موفقیت پرتاب کرده است. در حال حاضر چندین شرکت در حال کار ...

در حالی که به تازگی کاربران در برخی کشورها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - به شبکه 5G دسترسی پیدا کرده‌اند، چین اولین ماهواره 6G آزمایشی جهان را با موفقیت پرتاب کرده است.

در حال حاضر چندین شرکت در حال کار روی شبکه 6G هستند، با این حال چین توانسته اولین ماهواره 6G جهان را روانه مدار زمین کند که البته تا مدت طولانی باید منتظر عرضه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - این فناوری باشیم.

طبق - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - اعلام دانشگاه «علم و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - فناوری الکترونیک» چین، اولین ماهواره 6G آزمایشی جهان توسط راکت «Long March 6» به سمت فضا پرتاب شده است. این ماهواره که نام این دانشگاه چینی را یدک می‌کشد، یک سرمایه‌گذاری مشترک میان مراکز آموزشی مهم کشور و سازمان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - هوا و فضا «National Star» محسوب می‌شود.

این ماهواره آزمایشی یکی از ۱۳ ماهواره‌ای بود که توسط - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - این راکت از مرکز پرتاب ماهواره «Taiyuan» در استان «شانشی» به فضا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - فرستاده شد. این ماهواره که محموله ارتباطی را با خود حمل می‌کند، برای انجام آزمایش‌های بار تراهرتز یک ارتباط فرستنده-گیرنده ایجاد خواهد کرد.

یکی از اساتید دانشگاه علم و فناوری الکترونیک به نام «Xu Yangsheng» به این موضوع اشاره کرده که این ماهواره ۷۰ کیلوگرمی به اولین تایید فنی ارتباطات تراهرتز آزمایش شده در شرایط - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - فضا تبدیل می‌شود.

در پیام دانشگاه به سایر عملکردهای این ماهواره در هنگام انجام آزمایش‌های شبکه 6G اشاره شده که از میان آن‌ها می‌تواند به مشاهدات از راه دور و نظارت روی فجایع طبیعی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - اشاره کرد. ارتباطات تراهرتز که یکی از فناوری‌های کلیدی برای توسعه شبکه 6G محسوب می‌شوند، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - در مقایسه با دیگر فناوری‌ها دارای یک مزیت بزرگ یعنی سرعت بالای انتقال اطلاعات است.

طبق پیش‌بینی‌ها، شبکه 6G نسبت به شبکه 5G تا ۱۰ برابر سرعت بالاتری دارد و در حالی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - که چین با ارسال این ماهواره - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - شروع به آزمایش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر داراب استان فارس - این شبکه بسیار پرسرعت می‌کند، کشورهای مختلف استفاده از تجهیزات 5G چینی را ممنوع کرده‌اند. انتظار می‌رود دهه آینده شاهد عرضه ابتدایی نسل ششم شبکه تلفن همراه باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone