🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17320.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اسپیس اکس ماهواره GPS جدید نیروی فضایی آمریکا را در مدار قرار داد

اسپیس اکس ماهواره GPS جدید نیروی فضایی آمریکا را به منظور مدرن کردن ناوگان فعلی با موفقیت در مدار قرار داد. راکت فالکن ۹ شرکت اسپیس اکس بامداد جمعه از دماغه کیپ کاناورال در ایالت فلوریدا ...

اسپیس اکس ماهواره GPS جدید نیروی فضایی آمریکا را به منظور مدرن کردن ناوگان فعلی با موفقیت در مدار قرار داد.

راکت فالکن ۹ شرکت اسپیس اکس بامداد جمعه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - از دماغه کیپ کاناورال در ایالت فلوریدا به فضا پرتاب شد و ماهواره GPS جدید نیروی فضایی آمریکا به نام GPS III SV04 را با موفقیت در مدار قرار داد. این ماهواره به منظور مدرن کردن ناوگان GPS فعلی به فضا پرتاب شده است. این چهارمین ماهواره GPS از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - نوع GPS III است که در سه سال گذشته به فضا پرتاب می‌شود و سومین ماهواره‌ای است که اسپیس اکس آن را پرتاب می‌کند.

GPS III SV04 به یکی از ۳۱ ماهواره GPS اصلی ایالات متحده تبدیل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - خواهد شد. این ماهواره عضو ناوگان جدیدی از ماهواره‌های GPS به نام GPS III است که به مرور جایگزین ماهواره‌های GPS قدیمی خواهند شد. ماهواره‌های GPS III که توسط لاکهید مارتین ساخته شده‌اند، سه برابر دقیق‌تر از ماهواره‌های نسل قبل بوده و از قابلیت‌های ضدپارازیت پیشرفته برخوردارند.

پرتاب ماهواره‌های GPS III به خاطر تأخیرهای مربوط به آزمایش و توسعه و همچنین کرونا به کندی صورت گرفته است، اما لاکهید مارتین می‌گوید پنج ماهواره GPS III دیگر در حال تولید هستند که سه تای آن‌ها به طور کامل ساخته شده و آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته‌اند. پس از پرتاب ماهواره‌های GPS - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - III SV04، حداکثر ۱۲ درصد از ناوگان GPS فعلی از این ماهواره‌ها تشکیل خواهد شد.

راکت فالکن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - ۹ نیز در دیر انجام شدن این مأمویت بی‌تأثیر نبوده است.پرتاب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - ابتدا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - قرار بود ماه گذشته انجام شود ولی ۲ ثانیه قبل از پرواز کنسل شد. اسپیس اکس این مشکل را ناشی از نقص راکت فالکن ۹ اعلام کرد و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر پاوه استان کردستان - گفت دو موتور این راکت زودتر از انتظار روشن و سبب لغو مأموریت شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone