🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17323.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

در مراسم «One More Thing» اپل چه محصولاتی معرفی می‌شوند؟ [تماشا کنید]

اپل اخیرا رویه هر ماه یک رویداد را پیش گرفته و از همین رو برای آبان ماه، مراسم «One More Thing» را در نظر دارد. نام این مراسم، یادآور آن جمله معروفی است که همواره ...

اپل اخیرا رویه هر ماه یک رویداد را پیش گرفته و از همین رو برای آبان ماه، مراسم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - «One More Thing» را در نظر دارد. نام این مراسم، یادآور آن جمله معروفی است که همواره استیو جابز فقید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - پیش از رونمایی از یک محصول شگفت‌انگیز به زبان می‌آورد. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - مراسم امسال اما کمتر شگفت‌انگیز است، چرا که می‌دانیم اپل چه در آستین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - خود دارد؛ مک‌بوکی با پردازنده اختصاصی خود اپل.

مراسم روز سه‌شنبه به صورت اختصاصی به مک‌بوک و جدیدترین دستاورد اپل در دنیای طراحی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - چیپست اختصاص داده خواهد شد. اپل پیش از این و در میانه‌های تابستان، در مراسم WWC20 از کوچ خود از پردازنده‌های اینتل به سوی آرم (ARM) صحبت کرده بود و تاکید کرد که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - تا پایان امسال اولین مک‌بوک‌ها با این چیپست از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - راه خواهند رسید. به همین دلیل تمامی طرفداران اپل روی لبه صندلی نشسته‌اند تا ببینند اپل چگونه جادوی خود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - که تعامل بی‌نظیر سخت‌افزار و نرم‌افزار است را به لپ‌تاپ‌های خود خواهد آورد.

در رابطه با خود این چیپست و حتی مک‌بوک‌ها، اطلاعاتی موثقی در دسترس نیست. اپل هنوز نامی برای این چیپست انتخاب نکرده و به همین دلیل بسیاری از افشاگرهای دنیای تکنولوژی، آن را «A14X» نام‌گذاری کرده‌اند. این چیپست قرار است - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - به مک‌بوک یا مک‌بوک‌های جدید قدرت دهند. گفته می‌شود این لپ‌تاپ‌ها، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - شارژدهی باتری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - بی‌نظیر ۲۰ ساعته و وزن بسیار کم یک کیلوگرمی خواهند داشت. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - هر دوی این ویژگی‌ها به خود خود فوق‌العاده هستند. حال باید دید که کدام یک از آن‌ها رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

در رابطه با طراحی اما نباید انتظار خاصی داشته باشید. این مک‌بوک با همان طراحی فعلی عرضه می‌شود و در بهترین حالت شاید به جای ابعاد ۱۳ اینچی، به ۱۴ اینچ افزایش یابد؛ یعنی همان بلایی که سر مک‌بوک ۱۵ اینچی آمد و با کاهش حاشیه‌ها به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - ۱۶ اینچ رسید. البته از این که این مک‌بوک با چه ابعادی عرضه خواهد شد، اطلاعاتی در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - دسترس نیست. علاوه بر این بسیاری عقیده دارند مک‌بوک ۱۲ اینچی که تولیدش متوقف شده، بار دیگر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - با این چیپست و مجیک کیبورد، جان تازه گرفته و به چرخه تولید باز خواهد گشت.

در کنار این مک‌بوک، به احتمال خیلی زیاد سیستم عامل macOS Big Sur هم منتشر خواهد شد. بر اساس گفته‌های اپل، این نسخه از سیستم‌عامل برای چیپست جدید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - اپل بهینه‌سازی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - شده، پس چندان بی‌راه نیست که بگوییم پس از نسخه‌های بتای مختلف، همزمان با عرضه این مک‌بوک‌ها، نسخه جدید macOS نیز منتشر می‌شود.

البته محصولات دیگری هم شاید این مک‌بوک‌ها را همراهی کنند. محصولاتی که پیش از نیز شایعات پیرامون آن‌ها طرفداران این کمپانی را کلافه کرده است. منظورم ایرپادز استودیو، اپل تی‌وی با پردازنده جدید و پشتیبانی از فرمت 8K و ایرتگ‌ها هستند. این مورد آخر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - یکی از دغدغه‌های شخصی من است، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - چرا که بیش از این بارها از احتمال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - معرفی آن‌ها صحبت کرده بودم، ولی اپل هیچگاه آن‌ها را معرفی نکرد. شاید این سه‌شنبه معرفی شوند، شاید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - نشوند.

با این حال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - مراسم سه‌شنبه در دیجیاتو پوشش داده خواهد شد، به همین دلیل حتما سوشال‌های ما را دنبال کنید تا از زمان دقیق شروع پوشش زنده مراسم «One More Thing» با خبر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان - باشید.

- تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گالیکش استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone