🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17309.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دستور پیگیری ترخیص دستگاه‌های استخراج رمز ارز توسط دولت صادر شد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواست تا نسبت به اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران مبنی بر تعیین و تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارز موجود در کشور اقدامات لازم صورت بگیرد. ...

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواست تا نسبت به اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران مبنی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - بر تعیین و تکلیف - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - تجهیزات استخراج رمز ارز موجود در کشور اقدامات لازم صورت بگیرد.

چندی پیش بود تعدادی از فعالان حوزه ماینینگ با تجمع در برابر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواستار به رسمیت شناخته شدن فعالیت‌شان شدند. این گروه همچنین درخواست داشتند تا دولت به حل مشکلات گمرکی دستگاه‌های ماینینگ ضبط شده رسیدگی کند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. این افراد با در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - دست داشتن پلاکاردهایی که عبارت «من قاچاقچی نیستم» روی آن نقش بسته بود، خواستار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - رسیدگی به این مشکلات شده‌ بودند و حالا با نامه‌ای که کمیسیون رمز ارز سازمان نصر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - ارسال کرده، بالاخره در حال رسیدن به نتیجه اعتراضات خود هستند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان

گفتنیست پس از گذشت ۴ ماه از تایید مصوبه‌ای که برای تعیین و تکلیف دستگاه‌های ماینر توسط دولت انجام شد، هنوز اتفاق خاصی برای ماینرها و کالاهای ضبط شده‌شان توسط گمرک رخ نداده و آنها پیگیر این مشکل خود هستند. طبق این مصوبه «مالکان دستگاه‌های ضبط شده می‌توانند با مراجعه به سایت بهین یاب وزارت صمت حقوق گمرکی و دولتی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - آن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - را پرداخت نمایند و پس از آنکه دستگاهشان را ثبت قانونی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - کردند، آن را از نهادی که ضبط کرده پس بگیرند. اما به نظر می‌رسد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چندان همکاری در این زمینه از خود نشان نداده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان

بر این اساس کمیسیون بلاکچین و رمزارز نصر دوازدهم آبان‌ماه سال جاری طی نامه‌ای رسمی به دکتر محمود واعظی سرپرست نهاد ریاست جمهوری و رئیس دفتر رئیس‌جمهور خواستار پیگیری عاجل و اجرایی شدن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - مصوبه هیئت‌وزیران در خصوص تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمزارز شد. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - در متن این نامه چنین آمده است:

«متاسفانه مصوبه شماره ۳۹۲۲۸/ت۵۷۳۷۳، مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ هیئت محترم وزیران در خصوص تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمزارز موجود در کشور که متضمن شروع فعالیت‌های قانونی و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی است، تاکنون پس از گذشت چهار ماه، آیین‌نامه اجرایی مصوبه مذکور توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ و اجرا نشده و به‌تبع آن فعالیت‌های مرتبط یا توقیف گردیده و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - یا بخشی از آن توسط نهادهای مرتبط با برخوردهای قضایی و انتظامی متوقف می‌شود. مستدعی است با عنایت به توانمندی‌های بالای این صنعت در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - امر اشتغال ارزآوری و پشتیبانی از پول ملی، مقرر فرمایید هرچه سریع‌تر نسبت به اجرایی شدن مصوبه مذکور اقدام عاجل صورت پذیرد و جلوی خسران بیشتر برای کشور، دولت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - و فعالین بخش خصوصی گرفته شود.»

عصر دیروز «محمود واعظی» در پاسخ این نامه، از ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواست که در این زمینه همکاری و تسهیل‌گری کند. واعظی از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان - این ستاد خواسته در خصوص «درخواست اجرایی شدن مصوبه مربوط به تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارز موجود در کشور» همکاری لازم صورت بگیرد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آستارا استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone