🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17316.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آلفابت ارائه اینترنت مبتنی بر پرتوی نور را آغاز کرد

شرکت X که از زیرمجموعه‌های آلفابت به شمار می‌رود، ارائه اینترنت پرسرعت از طریق پرتوهای نور را در قسمت‌هایی از کنیا امکان پذیر کرد. شرکت X Moonshot Factory ارائه اینترنت پرسرعت در کنیا را از ...

شرکت X که از زیرمجموعه‌های آلفابت به شمار می‌رود، ارائه اینترنت پرسرعت از طریق پرتوهای نور را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - قسمت‌هایی از کنیا امکان پذیر کرد.

شرکت X Moonshot Factory ارائه اینترنت پرسرعت در کنیا را از طریق پرتوهای نوری آغاز کرد. این پروژه که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - Taara نام دارد، از فناوری «مخابرات نوری فضای آزاد» (FSOC) استفاده می‌کند. در این روش مثل کابل‌های فیبر نوری از پرتوهای نور برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود با این تفاوت که دیگر خبری از کابل نیست.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران

X می‌گوید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - در فناوری FSOC پرتوی نور با تابش بین دو ترمینال کوچک Taara، یک لینک یا پل ارتباطی ایجاد می‌کند. به گفته این شرکت برد یک لینک حداکثر ۲۰ کیلومتر بوده و می‌تواند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - پهنای باند حداکثر ۲۰ گیگابیت بر ثانیه را انتقال دهد که برای اتصال هزاران نفر به یوتیوب - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - برای تماشای ویدیو به شکل همزمان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - کافی خواهد بود.

ترمینال‌های Taara برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر باید در راستای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - دید هم قرار گرفته باشند، به همین دلیل شرکت X آن‌ها را روی برج‌ها، پشت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - بام خانه‌ها یا دکل‌ها نصب کرده است. یکی از مزایای این سیستم عدم نیاز به سیم کشی است، بنابراین نیازی به حفر گودال - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - یا مدیریت سیم‌ها نیست که سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت راه اندازی می‌شود. X می‌گوید این سیستم بر مبنای استانداردهای باز بوده و با زیرساخت‌های فعلی سازگار است.

X می‌گوید برای ارائه اینترنت پرسرعت از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - طریق Project Taara در کشورهای آفریقایی در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - حال همکاری با شرکت مخابراتی Econet و زیرمجموعه‌های آن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - Liquid Telecom و Econet Group است. این سرویس سه سال قبل در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - هند آزمایش شد و پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های یک ساله در کنیا سرانجام - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - در این کشور به بهره‌برداری رسیده است.

شرکت X استفاده از Project Taara را برای مناطقی که استفاده از کابل‌های نوری در آن‌ها - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - مشکل ساز و یا هزینه بر و خطرناک است مناسب - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - توصیف کرده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر چمستان استان مازندران - می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone