🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17306.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: شش مرورگر امن و ضامن حریم خصوصی برای موبایل

طی سال‌های اخیر، واژه‌هایی مثل «امنیت» یا «حریم خصوصی» میان کاربران اینترنت اهمیت بیشتری پیدا کرده. از یک سو تهدیدات مجازی پیشرفته‌تر و خطرناک‌تر از همیشه شده‌اند و از سوی دیگر، مرورگرها بیشتر از آنکه ...

طی سال‌های اخیر، واژه‌هایی مثل «امنیت» یا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - «حریم خصوصی» میان کاربران اینترنت اهمیت بیشتری پیدا کرده. از یک سو تهدیدات مجازی پیشرفته‌تر و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - خطرناک‌تر از همیشه شده‌اند و از سوی دیگر، مرورگرها بیشتر از آنکه روی قابلیت‌های فنی مانور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - بدهند از کلیدواژه امنیت برای اثبات برتری خود نسبت به رقبایشان استفاده می‌کنند.

اما از بین تمام مرورگرهایی که ادعای امنیت بالا دارند، شاید تعداد آن‌هایی که واقعا در حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربر حرفی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - برای گفتن دارند به تعداد انگشتان دست هم نرسد. در این مقاله جعبه ابزار قصد داریم شما را با چند مرورگر امن آشنا کنیم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - که با ویژگی‌های امنیتی خود به شهرت رسیده‌اند.

Brave Browser

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

این مرورگر از همان ابتدای عرضه، شجاعانه اعلام کرد که خواستار مبارزه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - تبلیغات اینترنتی است و الحق که تا امروز در این کار سنگ تمام گذاشته. Brave Browser تقریبا هر چیزی که بتواند مانع از نفوذ تبلیغات ردیاب اینترنتی (به اصطلاح Tracker ها) به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - دیوایس شما بشود را در خود دارد.

از مسدود کردن ترکرها گرفته تا جستجوی مخفی، مرور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - مخفی وبسایت‌ها، حالت مرور فورس وبسایت‌ها در بستر HTTPS، مسدود کردن اسکریپت‌های تبلیغاتی و کوکی‌های شخص ثالث از جمله این ویژگی‌های مثبت و کاربردی به شمار می‌آیند.

مرورگر بریو به خاطر ساختار امنیت محوری که دارد، طی یکی دو سال اخیر به‌روزرسانی‌های سنگینی دریافت کرده که بعضی از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - آن‌ها شاکله مرورگر را از بیخ و بن دچار تحول کرده‌اند. همین هم باعث شده که گه گداری در آن به باگ‌های ریز و درشت بربخورید. ولی خوشبختانه به‌روزرسانی‌های سال 2020 بریو عمدتا در تلاش برای رفع این باگ‌ها و رساندن مرورگر به مرحله ثبات و پایداری بوده‌اند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

Brave Private Browser

سازنده: Brave Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 107 / 157 مگابایت زبان:

Dolphin Zero

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

دلفین جزو مرورگرهاییست که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - خیلی‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - اسمش را شنیده‌اند و لوگوی آن هم برای بسیاری آشناست، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - اما کاربران زیادی به سراغش نمی‌روند. با این وجود اگر مهم‌ترین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - دغدغه شما در مرور اینترنت امنیت و حفظ حریم خصوصی است، بد نیست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - به دلفین زیرو نیم نگاهی داشته باشید.

دلفین زیرو یکی از سبک‌ترین مرورگرهاست، به طوری که فایل نصبی‌اش فقط 500 کیلوبایت فضا را اشغال می‌کند. در کنار این ویژگی بسیار عالی، حالت Do Not Track را هم به شما ارائه می‌کند که با مرور وبسایت‌ها از Tracker ها در امان بمانید.

هر چند دلفین از نظر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - فنی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - نمی‌تواند با مرورگرهایی مثل کروم یا فایرفاکس همسنگ باشد ولی ویژگی‌هایی مثل حجم کم، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی، تم‌های جذاب و امکان دانلود مستقیم ویدیوی سایت‌ها در مرورگر عواملی هستند که ده‌ها هزار کاربر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - را به سوی این مرورگر اینترنتی جذب کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

Dolphin Zero

سازنده: Dolphin Browser قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 22.6 / 0.5 مگابایت زبان:

DuckDuckGo Privacy Browser

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

موتور جستجوی DuckDuckGo به دلیلی خاص و منطقی میان کاربران به محبوبیت رسیده: این که مثل گوگل و بینگ فضول و مداخله‌جو نیست و اگر چیزی را برایتان جستجو کرد، در عوض تک تک حرکاتتان در محیط اینترنت را زیر نظر نمی‌گیرد.

این موضوع تا حدی در مورد مرورگر DuckDuckGo هم مصداق دارد. مرورگر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - مورد اشاره جستجوگر پیش‌فرض و اختصاصی خود را دارد که ردیابی حرکات شما جزو برنامه‌هایش نیست.

از سوی دیگر حالت مرور فورس HTTPS و مسدود کردن کوکی‌ها و ترکرهای شخص ثالث هم کمک می‌کنند که مرور امن و بی‌دردسری را تجربه کنید. این موارد در کنار رابط کاربری خوب و دلچسب  باعث شده که DuckDuckGo - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - با میانگین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - نمره 4.7 در پلی‌استور به یکی از موفق‌ترین مرورگرهای اینترنتی تبدیل شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

DuckDuckGo Privacy Browser

سازنده: .DuckDuckGo, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 95 / 12 مگابایت زبان:

Firefox Focus

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

موزیلا در راستای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - ارضای خواسته‌ طرفدارانی که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - یک مرورگر امنیت محور می‌خواستند، Firefox Focus را معرفی کرد که از بسیاری جهت یک مرورگر امن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - و قدرتمند به شمار می‌آید.

فایرفاکس فوکوس تمام ویژگی‌های لازم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - برای تبدیل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - شدن به یک مرورگر امن را در خود دارد، از جمله اینکه حرکاتتان حین وبگردی رصد نمی‌شود و به محض خروج از مرورگر شاهد پاک شدن هیستوری خواهید بود.

با این وجود همین امکانات را می‌توانید با نصب افزونه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - در فایرفاکس معمولی هم بدست بیاورید. اما اگر ویژگی‌های پرتعداد و سنگینی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - فایرفاکس اصلی را نمی‌خواهید احتمالا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - فایرفاکس فوکوس بتواند گزینه بهتری برایتان باشد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

Firefox Focus

سازنده: Mozilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 24.8 مگابایت زبان:

InBrowser

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

مرورگر InBrowser گزینه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - کمتر شناخته شده‌ای است که ویژگی‌های امنیتی بسیار خوبی دارد. در درجه اول اینکه هیچ فعالیتی که در آن انجام می‌دهید در تاریخچه مرورگر ثبت و ضبط نمی‌شود. بنابراین لازم نیست نگران کوکی‌ها و تاریخچه مرور مرورگر باشید.

نکته بعد اینکه با نصب این مرورگر، قادر به دسترسی به شبکه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - Tor هم هستید و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - در این حالت به معنای حقیقی کلمه غیرقابل ردیابی خواهید شد. اما از دیگر ویژگی‌های خوب این مرورگر هم می‌توان به سازگاری با پسورد منیجر LastPass، موتور جستجوی DuckDuckGo به طور پیشفرض و مسدودکننده ترکرهای شخص ثالث اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

InBrowser - Incognito Browsing

سازنده: Private Internet Access, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:

Tor Browser

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

Tor یکی از نام‌های بزرگ حوزه امنیت و حریم خصوصیست که به لطف شبکه‌ خاصی که دارد، امکان ردیابی حرکات کاربر در اینترنت را تقریبا به صفر می‌رساند.  مرورگر Tor به شایستگی بخش اعظم ترکرهای شخص ثالث وبسایت‌ها را مسدود می‌کند.

از سوی دیگر خود مرورگر هم به سه لایه رمزنگاری پیشرفته مجهز شده تا امکان نفوذ به آن پایین باشد. تجربه مرور عادی وبسایت‌ها با آن هم آنقدری قابل قبول هست که به ماندنش روی گوشی‌تان راضی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - شوید.

در مقایسه با InBrowser، شاید قابلیت‌های تور از نظر عددی حرفی برای گفتن نداشته باشند ولی اگر وجود سه لایه رمزنگاری تضمین‌کننده امنیت را به قابلیت‌های فنی ترجیح می‌دهید، تور می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان

Tor Browser

سازنده: The Tor Project قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 55 مگابایت زبان:

چه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - ویژگی‌هایی باعث می‌شوند مرورگری را امن و دیگری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر هیدج استان زنجان - را ناامن بدانید؟ آیا فکر می‌کنید ویژگی‌هایی که مرورگرهای این فهرست دارند برای محافظت از حریم شخصی شما در فضای وب کافی هستند؟

نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone