🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27555.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پلمب شدن دو واحد استخراج رمز ارز در یزد

اواخر خرداد ماه ابلاغیه ای از شرکت توانیر منتشر شد که خبر از درخواست قطع برق فارم های استخراج رمز ارز توسط شرکت های برق منطقه ای می داد. به تازگی استخراج ارزهای مجازی در ...

اواخر خرداد ماه ابلاغیه ای از شرکت توانیر منتشر شد که خبر از درخواست قطع برق فارم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - های استخراج رمز ارز توسط شرکت های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - برق منطقه ای می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - داد. به تازگی استخراج ارزهای مجازی در مساجد خبر ساز شد و در روزهای اخیر هزار دستگاه تولید رمز ارز در یزد ضبط شدند.

نرخ ارزان برق در ایران توجه بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حوزه استخراج رمز ارزها را جلب کرده. همین موضوع موجب شده فشار مضاعفی بر شبکه برق رسانی کشور وارد شود و همزمان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - با افزایش مصرف برق در تابستان شرایط حاد تری رقم بخورد. برآورد می شود که استخراج هر واحد بیت کوین، برقی معادل با 24 واحد مسکونی در سال مصرف می کند.

اخیراً خبرهایی از استخراج رمز ارز در مساجد به گوشی می رسد و یک تصویر منتسب به یک مجموعه استخراج رمر ارز در یک مسجد هم منتشر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - شده است. حجت‌الاسلام ذاکر، سخنگو و معاون فرهنگی سازمان امور مساجد اما در گفت‌ و گو با «شهروند» این موضوع - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - را تکذیب کرده:

«ما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - نظارت قوی بر روی وضع - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - عملکرد مساجد داریم و در صورتی که این موضوع صحت داشت، حتما از آن مطلع می‌شدیم؛ البته این خیلی موضوع تازه‌ای است و نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان
تصویری از یک فارم بیت کوین که در فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - دست به دست می شود. دیجیاتو صحت تصویر را تأیید یا رد نمی کند.

محسن ولیئی، معاون امور اجرایی مساجد هم در مورد تصویر منتشر شده به «شهروند» می‌گوید: «اصلا ما این عکس را ندیده‌ایم و خیلی هم بعید است که کسی از امکانات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - مسجد برای این کارها استفاده کند؛ چون این‌طور نیست که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - هر کس هر کاری دلش خواست بتواند در مساجد انجام دهد». ولیئی احتمال اتفاق افتادن چنین موضوعی را بسیار کم می داند و خبر از تحقیق در مورد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - آن می دهد:

«اگر حتی در حد یک مورد هم صحت داشته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - باشد، معاون حقوقی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - امور مساجد قطعا به آن ورود خواهد کرد؛ چون به هیچ‌وجه استفاده از امکانات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - مسجد برای درآمدزایی به این شکل حتی اگر قرار باشد این درآمد صرف امور خیریه یا اهداف و برنامه‌های مسجد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - شود، از نظر قانونی، شرعی و اخلاقی درست نیست. بنابراین ما این موضوع را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - حتما پیگیری قضائی می‌کنیم».

خبرگزاری صدا و سیما هم از کشف هزار دستگاه ماینر ارز دیجیتال در دو مزرعه تولید رمز ارز با مصرف کل یک مگاوات خبر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - داده است. به گفته «محمد حسین رحیمی زاده» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد دستگاه هایی که به این منظور استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - شده قاچاق بوده و متخلفان در پوشش دو کارخانه تعطیل شده و با تعرفه برق صنعتی اقدام - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - به تولید رمز ارز می کردند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان
تصویری از مرکز استخراج رمز ارز در کارخانه ای متروکه در یزد

«همایون حائری» معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو در خرداد ماه اعلام کرده بود که با توجه به گسترش فارم‌های ماینینگ، «اگر رشد مصرف ادامه پیدا کند وزارت نیرو ناگزیر به ایجاد تعرفه صادراتی برق، برای استخراج کنندگان بیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - کوین خواهد بود». حائری با اشاره به محدودیت در صنعت برق و قیمت ارزان آن افزوده بود که گروهی در حال سوءاستفاده از برق ارزان برای ماینینگ هستند.

«امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات نیز در گفتگو با دیجیاتو با اشاره به اینکه ماینینگ صنعت است، استفاده برق ارزان برای آن را نوعی سوءاستفاده دانسته بود و اعتقاد داشت تعرفه برای ماینینگ باید تغییر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فریمان استان خراسان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone