🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27566.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: معرفی ۱۲ اپلیکیشن بسیار کاربردی برای حواس پرت ها

زندگی همه آنقدر شلوغ شده که طبیعی است گاهی اوقات بسیاری از کارهایمان را فراموش می‌کنیم. اما به جز این افراد، کسانی هستند که به صورت ذاتی و طبیعی دچار حواس پرتی هستند. اگر شما ...

زندگی همه آنقدر شلوغ شده که طبیعی است گاهی اوقات بسیاری از کارهایمان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - را فراموش می‌کنیم. اما به جز این افراد، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - کسانی هستند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - که به صورت ذاتی و طبیعی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - دچار حواس پرتی هستند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید شاید بد نباشد از اپلیکیشن‌های مربوط به مدیریت کار های روزانه استفاده کنید.

در این مطلب تصمیم گرفتیم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - ۱۲ نرم افزار بسیار کاربردی برای حواس پرت‌ها را معرفی کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به مدیریت کار های روزانه‌ی خود بپردازید و همچنین مطمئن شوید که هیچکدام از کار‌ها را فراموش نخواهید کرد. با ما - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - همراه باشید.

نرم افزار‌هایی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - برای یادآوری به حواس پرت ها

اگر عمدتا کار‌هایی که باید انجام دهید را فراموش می‌کنید، استفاده از این ۴ اپلیکیشن می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

۱. TickTick

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

تیک تیک یک اپلیکیشن کاربردی برای یادآوری و مدیریت کار های روزانه است که ویژگی‌های قدرتمند متنوعی را در خود دارد. بهترین ویژگی آن این است که می‌توانید روش یادآوری مسئولیت‌های مختلف در آن را تنظیم کنید. نه تنها این کار را برای زمان‌هایی خاص می‌توانید انجام دهید بلکه قادر هستید اولویت و اهمیت کار‌های مختلف را برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - این اپلیکیشن مشخص کنید تا رفتار‌های مناسب را از خود نشان دهد.

هر زمان که بخواهید قادر هستید ویژگی یادآوری آن را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - وارد حالت خواب کنید؛ با این کار اپلیکیشن به طور کامل غیر فعال نخواهد شد و برای مدت زمان کوتاهی مزاحمت ایجاد نمی‌کند. در واقع در تیک تاک می‌توانید مدت زمان حالت خواب را به راحتی مشخص کنید. همچنین با تعیین کردن اعمال مختلف در تقویم، می‌توانید بقیه‌ی اپلیکیشن‌های گوشی خود را با آن همگام سازی کنید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

TickTick: To Do List with Reminder, - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - Day Planner

سازنده: Appest INC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: در دستگاه‌های مختلف متفاوت است / 215.2 مگابایت زبان:
۲. Remember - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - the Milk

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اگر اپلیکیشنی می‌خواهید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - که پر از ویژگی‌های مختلف و گمراه کننده نباشد و بسیار ساده بتواند در مدیریت کار های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - روزانه به شما کمک کند Remember - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - Milk - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن امکان دریافت نوتیفیکیشن و یادآوری‌ها از طریق توییتر، ایمیل و دیگر پلتفرم‌هاست. البته برای فعالسازی ویژگی یاد شده باید از طریق وبسایت Remember The Milk  اقدام کنید. همچنین در این اپلیکیشن امکان اولویت بندی، مشخص کردن زمان دقیق در تقویم و تعداد تکرار یادآوری‌های مختلف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - امکان پذیر خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Remember The Milk

سازنده: Remember - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - The Milk قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 7.5 / 50.7 مگابایت زبان:
۳. Todoist

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اپلیکیشن Todoist یکی از معروف ترین نرم افزار‌های حوزه‌ی مدیریت کار های روزانه به شمار می‌رود که به شما اهدافتان را یادآوری می‌کند و از طرفی وضعیت پروژه‌ها، عادات روزانه و بسیاری دیگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - موضوعات را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Todoist دارای ویژگی برنامه ریزی هوشمند است و اگر موفق نشدید با برنامه‌های از پیش تعیین شده همگام شوید، می‌توانید از ابتدا آن را برنامه ریزی کنید. همچنین امکان اشتراک گذاری برنامه‌ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - ریزی ها با افرادی که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - در لیست مخاطبین‌تان حضور دارند امکان پذیر است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Editors' ChoiceEditors' Choice Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders

سازنده: Doist قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: متفاوت در دستگاه‌های مختلف / 113.8 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - مگابایت زبان:
۴. IFTTT

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اپلیکیشن IFTTT نرم افزاری برای خودکار کردن انجام کار‌هایی خاص در صورت وقوع برخی اتفاقات است. نرم افزار یاد شده حتی می‌تواند برخی از کار‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - خانه‌ی هوشمند را هم خودکار کند. IFTTT پر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - است از اپلت‌ها -مجموعه‌ای از اعمال از پیش طراحی شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - که فقط کافیست آن‌ها را انتخاب کنید.

به عنوان مثال می‌توانید با انتخاب یکی از آن‌ها مشخص کنید که هر زمان عکسی در اینستاگرام پست کردید، همان عکس به صفحه‌ی توییتر شما هم اضافه شود. علاوه بر این عملکرد‌های بسیار خاص و منحصر به فرد را هم می‌توانید به این نرم افزار اضافه کنید.

برخی از اپلت‌ها به شما کمک می‌کنند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - تا برخی اتفاقات یادآوری شوند. به عنوان مثال با استفاده از IFTTT می‌توانید دستوری تعریف کنید که تقویم گوگل همیشه تولد دوستان‌تان را یادآوری کند. عملکرد مشابه برای برخی دیگر اعمال روزانه هم امکان پذیر است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

IFTTT

سازنده: IFTTT قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: متفاوت در دستگاه‌های مختلف / 71.3 مگابایت زبان:

اپلیکیشن‌هایی برای ذخیره سازی لینک‌ها و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - یادداشت‌ها

ممکن است پیش آمده باشد که بخواهید برخی لینک‌ها و یادداشت‌های خاص را در جایی ذخیره کنید تا بعدا سری به آن‌ها بزنید و یادتان رفته باشد. در ادامه ۴ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - اپلیکیشن معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.

۵. Instapaper

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اپلیکیشن Instapaper به شما اجازه می‌دهد تا لینک‌ها و وبسایت‌های مختلف را ذخیره کرده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - تا بعدا به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید. نه تنها با استفاده از این نرم افزار قادر هستید صفحات وب را ذخیره سازی کنید بلکه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - می‌توانید برخی ویدیو‌ها و دیگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - محتویات وب را هم برای مشاهده‌های بعدی نگه دارید.

این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - نرم افزار طوری طراحی شده که مطالعه در آن ساده‌تر باشد. شما می‌توانید اندازه‌، فونت و رنگ متن را آنطور که راحت تر هستید تنظیم کنید. مقاله‌های ذخیره شده به صورت کاملا آفلاین در دسترس قرار می‌گیرند تا بدون دسترسی به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - اینترنت بتوانید آن‌ها را مطالعه کنید. علاوه بر این می‌توانید فولدر‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - مختلف ایجاد کنید و متن‌ها و لینک‌های ذخیره شده را بر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - اساس شهرت، تاریخ انتشار و دیگر معیار‌ها مرتب سازی نمایید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Instapaper

سازنده: Instapaper Holdings INC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: در دستگاه‌های مختلف متفاوت است / 56.2 مگابایت زبان:
۶. Google Keep

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اپلیکیشن Google Keep نرم افزاری مناسب برای یادداشت برداری به شمار می‌رود که می‌توانید با استفاده از آن متون مختلف، تصاویر، اسکرین‌شات‌ها، چک لیست‌ها و بسیاری دیگر از این دست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - موارد را ذخیره سازی کنید.

برخی از ویژگی‌های کاربردی Google Keep این است که می‌توانید یادداشت‌ها را با استفاده از رنگ‌های مختلف کد گذاری کنید، مرتب سازی نمایید و همچنین با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - این امکان را دارید تا به صورت مشترک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - همراه با همکاران خود روی یکی از یادداشت‌ها کار کنید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Editors' ChoiceEditors' Choice Google Keep - Notes and Lists

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: در دستگاه‌های مختلف متفاوت است / - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - 96.5 مگابایت زبان:
۷. Pocket

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اپلیکیشن Pocket یکی دیگر از نرم افزار‌های کاربردی به شمار می‌رود که به شما کمک می‌کند تا مقاله‌ها، لینک‌ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - و ویدیو‌های مختلف را ذخیره کنید. این اپلیکیشن نسبت به Instapaper طراحی کاربر پسند تری دارد.

نرم افزار یاد شده دارای ویژگی‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - مختلف قابل توجه بسیار زیادی است که از جمله می‌توانیم به عملکرد تبدیل متن به گفتار آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - اشاره کنیم که به شما اجازه می‌دهد تا یادداشت‌های درج شده با صدای بلند برایتان خوانده شود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Pocket: Save. Read. Grow.

سازنده: Read It Later INC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: در دستگاه‌ی مختلف متفاوت است / 156.1 مگابایت زبان:
۸. Evernote

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

نرم افزار Evernote - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - گزینه‌ای بسیار مناسب برای یادداشت‌ها به شمار می‌رود. همانند Google Keep اپلیکیشن Evernote به شما اجازه می‌دهد که لیست کار‌های خود را در آن تنظیم کنید و همچنین تصاویر، وبسایت‌ها و حتی فایل‌های صوتی را به عنوان یادداشت در آن ذخیره کنید.

جستجو و یافتن یادداشت‌های ذخیره شده در این اپلیکیشن بسیار ساده است و می‌توانید به راحتی آن‌ها را با دیگر بخش‌های دستگاه‌تان هم همگام سازی کنید. همچنین قادر هستید با استفاده از دوربین گوشی خود از فایل‌های متنی عکس بگیرید تا به صورت فایل‌های متنی ذخیره شوند.

برای این که ببینید چطور می‌توانید از این نرم افزار کاربردی استفاده کنید آموزش Evernote که پیشتر در دیجیاتو منتشر شده بود را مطالعه کنید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Evernote

سازنده: Evernote قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: در دستگاه‌های مختلف متفاوت است / 130.5 مگابایت زبان:

نرم افزار‌هایی برای یادآوری روز‌های مهم

فراموش کردن روز‌های مهم که در آن‌ها قرار کاری دارید علاوه بر این که می‌تواند پیامد‌های اجتماعی منفی داشته باشد، باعث از بین رفتن دوستی‌ها و فرصت‌های شغلی هم می‌شود. با استفاده از این ۲ اپلیکیشن می‌توانید دیگر نگران فراموش کردن قرار‌های مهم در روز‌هایی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - خاص نباشید.

۹. Countdown+ Event Reminders Lite

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

برای این که هرگز روز‌های مهم یادتان نرود اپلکیشن Countdown+ Lite می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار رود. قادر هستید اپلیکیشن را با تقویم گوشی همگام سازی کنید و همچنین رویداد‌های مهم و حیاتی را به صورت دقیق (از لحاظ زمانی) به آن اضافه کنید.

این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می‌دهد که میزان تکرار یادآوری‌ها را هم تنظیم کنید، رویداد‌ها را با توجه به نوعشان طبقه‌بندی کنید و حتی آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار در زمینه‌ی یادآوری تولد افراد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - مختلف بسیار عالی عمل می‌کند.

در همین حین به شما اجازه داده می‌شود که روز‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - مهم شخصی مثل سالگردها و رویداد‌های خانوادگی را آنطور که می‌خواهید مشاهده کنید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Countdown+ Widgets Calendar Lite

سازنده: Apps Beyond قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 21 / 105.2 مگابایت زبان:
۱۰. Google Calendar

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اپلیکیشن Google Calendar نرم افزاری فوق العاده برای به خاطر سپردن رویداد‌های مهم تاریخی به شمار می‌رود. با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - توجه به امکان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - شخصی سازی این تقویم شما - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - می‌توانید اطمینان داشته باشید که هرگز هیچکدام از رویداد‌ها را فراموش نخواهید کرد.

یادآوری ایمیل‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و برخورداری از ویجت‌ها تنها چند ویژگی خاص و مهم Google Calendar به شمار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - می‌روند. نرم افزار یاد شده به شما اجازه می‌دهد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - که به چند صورت مختلف برنامه ریزی‌های خود را مشاهده کنید؛ نمایش تقویم به صورت روزانه و یا به صورت ماهانه از امکاناتی است که Google Calendar ارائه می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Google Calendar

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: در دستگاه‌های مختلف متفاوت است / 162.4 مگابایت زبان:

نرم افزار‌هایی برای افرادی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - که رمز عبور خود را فراموش می‌کنند

یکی از مواردی که احتمالا برای همه پیش آمده فراموش کردن رمز عبور است. در ادامه ۲ اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - کاربردی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - را معرفی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای همیشه مطمئن باشید که هیچوقت رمز عبور خود را فراموش نمی‌کنید.

۱۱. LastPass

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اپلیکیشن LastPass ابزاری کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند علاوه بر امن نگه داشتن حساب‌های کاربری خود مشکلی در به حافظه سپردن رمز عبور‌های مختلف نداشته باشند. این سرویس به شما اجازه می‌دهد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - تا همه‌ی رمز عبور‌های خود را در محفظه‌ای امن ذخیره کنید که دارای یک رمز عبور اصلی برای همه‌ی حساب‌های کاربری‌تان خواهد بود.

این اپلیکیشن هر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - فیلد رمز عبوری که می‌بینید را برایتان پر خواهد کرد بنابراین نیازی نیست که رمز عبور‌های مختلف را به خاطر بسپارید. پر کردن خودکار فرم‌ها تنها به وبسایت‌ها محدود نمی‌شود و در اپلیکیشن‌هایی که خواستار رمز عبور هستند نیز کاربرد خواهد داشت. هر زمان که بخواهید به یکی از رمز عبور‌های ذخیره شده دسترسی داشته باشید می‌توانید با استفاده از رمز عبور اصلی یا Master Password به آن دسترسی داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

LastPass - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - Password Manager

سازنده: LogMeln INC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 14 / 150.2 مگابایت زبان:
۱۲. Google Password Manager

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

اگر کاربر اندروید هستید و برای گشت و گذار در اینترنت از مرورگر کروم استفاده می‌کنید یک ابزار داخلی در آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - تهیه شده که می‌توانید در آن رمز عبور های مختلف خود را ذخیره کنید. Google Password Manager همه‌ی اطلاعات مربوط به ورود به حساب‌های کاربری مختلف شما را به خاطر می‌سپارد و به شما کمک می‌کند که هر زمان نیاز داشتید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

رمز عبور‌ها از طریق تنظیمات گوگل و از بخش Google account options در اختیار شما قرار خواهند گرفت. یکی دیگر از مزایای این سرویس این است که می‌تواند برای شما رمز عبور‌های قدرتمند ایجاد کند. وقتی می‌خواهید در وبسایتی خاص ثبت نام کنید سرویس مدیریت رمز عبور گوگل به شما رمز عبور‌های مختلفی را پیشنهاد خواهد کرد و سپس آن را برای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران - همیشه در جایی ذخیره می‌کند.

امکان پر کردن خودکار بسیاری از فرم‌های اینترنتی یکی دیگر از ویژگی‌های کروم به شمار می‌رود که به شما این امکان را می‌دهد که هرگز نیازی نداشته باشید که رمز عبور‌های خود را به خاطر بسپارید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بابل استان مازندران

Google Chrome

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: در دستگاه‌های مختلف متفاوت است / 73.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone