🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27574.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آیا رزبری پای 4 می تواند جایگزین کامپیوترهای شخصی شود؟

رزبری پای 4 به سخت افزاری مجهز شده که آن را هم سطح بعضی کامپیوترهای دسکتاپ قرار می دهند. این بورد در ازای 35 دلار مشخصاتی چون پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی، یک گیگابایت ...

رزبری پای 4 به سخت افزاری مجهز شده که آن را هم سطح بعضی کامپیوترهای دسکتاپ قرار می دهند. این بورد در ازای 35 دلار مشخصاتی چون پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم ، دو پورت میکرو HDMI با پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - از خروجی 4K، پورت اترنت گیگابیتی، وای فای، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - بلوتوث 5.0 و دو پورت USB - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - 3.0 در اختیارتان خواهد گذاشت.

رزبری پای با معرفی مدل جدید به بازارهای تازه ای وارد شده

برای اولین بار بورد رزبری پای 4 در تنظیمات مختلف قابل سفارش است و در ازای پرداخت 10 یا 20 دلار بیشتر به ترتیب رم دو یا چهار گیگابایتی در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - اختیارتان خواهد گذاشت. رزبری پای با معرفی این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - نسخه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - مسیر بسیار متفاوتی را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - در پیش گرفته، و بوردی که قبلا صرفا برای سرگرمی و آموزش استفاده می شد را با قیمتی رقابتی و سخت افزاری قوی روانه بازار کرده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل

در نتیجه مشخص است این کمپانی سعی دارد رزبری پای 4 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به عنوان یک جایگزین برای کامپیوترها نشان دهد. «ابن آپتون»، هم موسس رزبری پای در مصاحبه ای اعلام کرده:

«این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک کامپیوتر است. با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن می توانید در اینترنت گردش کنید، برنامه های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - آفیس را اجرا کنید و تب های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - بسیاری را در مرورگر کرومیوم باز نگاه دارید. این همان بخشی است که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - مدل های قبلی در آن ضعف داشتند و رزبری پای 4 را بیش از پیش به یک کامپیوتر شبیه می کند.»

بسیاری علاقه دارند این آینده کامپیوترهای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - شخصی باشد. وسیله ای که هم برای تولید کننده ها، هم مصرف کننده ها و هم محیط زیست مفید خواهد بود. دیگر لازم نیست کامپیوترها جعبه های بزرگی باشند که فضای زیادی را اشغال می کنند. علاوه بر این ابعاد کوچک تر دیگر لزوما به معنای قدرت کم نیست.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل

اضافه شدن پورت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - USB 3.0 هم به این معناست که از این به بعد امکان اضافه کردن حافظه های خارجی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - پر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - سرعت نیز به رزبری پای 4 وجود دارد و کاربران تنها به درگاه میکرو اس دی متکی نخواهند بود. تنها مشکل رزبری پای 4 این است که مانند کامپیتورهای دیگر آماده استفاده نیست، و با اینکه راه اندازی آن کار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - آسانیست - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - همچنان بیشتر از چیزی است که بیشتر مردم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - حاضر به انجامش هستند. مشکل دیگر نیز برخی مسائل مربوط به سیستم عامل است که آن ها هم با وجود جدی نبودن ممکن است برای مردم عادی قابل قبول نباشند.

اما برای کاربران رزبری پای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - و افرادی که به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر پارس آباد استان اردبیل - کار کردن با آن عادت دارند، بورد جدید می تواند کامپیوتر بعدیشان باشد؛ قیمت آن نیز با اختلاف از تمام کامپیوترهای شخصی ارزان قیمت کمتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone