🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27568.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رویترز: سرقت چندین ساله هکرهای چینی از مشتریان شرکت‌های مطرح

چند روز قبل اعلام شد که هکرها با نفوذ به حداقل 10 اپراتور مخابراتی در سراسر جهان در مدت 7 سال به جاسوسی از مقامات بلند پایه پرداخته اند. شرکت امنیتی Cyberreason ادعا کرده بود که ...

چند روز قبل اعلام شد که هکرها با نفوذ به حداقل 10 اپراتور مخابراتی در سراسر جهان در مدت 7 سال به جاسوسی از مقامات بلند پایه پرداخته اند. شرکت امنیتی Cyberreason ادعا کرده بود که احتمالاً این حمله - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - به گروه هکری APT10 مرتبط است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - که با حکومت چین در ارتباط هستند. اکنون حمله مشابه دیگری کشف شده که با هدف قرار دادن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - ارائه دهنده های سرویس های ابری در پی یافتن راه های نفوذ به مشتریان بوده اند. این هک ها برای سال ها ناشناس بود اما هدف متفاوتی در مقایسه با مورد قبلی داشته: سرقت اسرار تجاری حساس با هدف کمک به اقتصاد چین.

بر اساس گزراش رویترز و به نقل از BGR، هشت مورد از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات تکنولوژی در جهان توسط جاسوسان APT10 هک شده اند. گفته شده که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - برخی از این هک ها از سال 2010 در جریان بوده اند. این حمله که با نام «Cloud Hopper» شناخته می شود بر علیه شرکت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - هایی از جمله هیولت پکارد انترپرایز (HPE)، آی بی ام، فوجیتسو، سرویس مشاوره تاتا، NTT دیتا، دایمنشن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - دیتا، کامپیوتر ساینسز کورپوریشن و DXE تکنولوژی انجام شده است. گفته شده که این حملات حتی بعد از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - کشف شدن توسط کسانی که قصد توقف آن را داشته اند هم به طور بی وقفه ادامه یافته است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان

پیش از این، در ماه دسامبر، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - ایالات متحده دو تبعه چین را به دلیل دست داشتن در حمله Cloud Hopper متهم کرده بود اما در آن زمان اشاره - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - ای به گستردگی حمله نشده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - بود.هکرها ابتدا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - دنبال روشی برای ورود به سیستم های متعلق به کسب و کارهای مختلف بودند. پس از یافتن راه ورود تلاش می کردند داده ها و اسرار تجاری احتمالی را استخراج کنند. دفاع در برابر چنین حملاتی حتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - پس از کشف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - شدن هم تقریباً غیر ممکن است؛ چرا که شرکت ها معمولاً برای در جریان گذاشتن مشتریان در مورد حمله و به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط با آن بی میل هستند.

هک شرکت های رزرو هتل با هدف ردیابی احتمالی مدیران

یکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - از موارد حمله مربوط به شرکت Sabre بوده که سیستم های رزور را به ده ها هزار هتل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - ارائه می کند و سرویس هایی برای رزرو سفرهای هوایی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به گفته بازرسان، هکرها ممکن است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - به اطلاعات با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - ارزشی دست یافته باشند؛ از جمله این که مدیران شرکت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - های بزرگ یا مقامات رسمی ایالات متحده به چه مقاصدی سفر کرده اند. این موضوع می تواند در نزدیک شدن به اشخاص خاص، نظارت فیزیکی یا تلاش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - برای نصب ابزارهای ردیاب روی دستگاه های افراد کاربرد داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان
احتمال می رود هکرها به اطلاعات کشتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - سازی Newport News - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - دست یافته باشند. این کارخانه متعلق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - به Huntington Ingalls Industries است و زیر دریایی های هسته ای تولید می کند.

علاوه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - بر این هکرها به دنبال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - شرکت سازنده زیر دریایی های هسته ای Huntington Ingalls Industries بوده اند. مدیران این شرکت اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - اند که نگران دسترسی هکرها به اطلاعات بزرگترین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - عملیات خود، مرتبط با کشتی سازی Newport News ساخت زیر دریایی های هسته ای هستند. البته مشخص - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - نشده که هکرهای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - موفق به سرقت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - اطلاعات این شرکت شده اند یا خیر.

ردپای هک در شرکت اریکسون

اریکسون شرکت دیگری که در زمینه پیاده سازی شبکه های مخابراتی 5G رقیب هواوی به حساب می آید هم هدف دیگر هکرها بوده. فردی مطلع از موضوع اعلام کرده که هک اریکسون گسترده و مداوم اجرا شده و برخی از فایل های لاگ ها دستکاری و بعضی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - فایل ها هم حذف شده اند. مهمان های ناخوانده ای سیستم های داخلی را کاوش کرده اند و در جستجوی اسنادی شامل رشته کاراکترهای خاص بوده اند. برخی از بدافزارهایی که در سرورهای اریکسون یافت شده اند با گواهینامه های دیجیتال سرقت شده از شرکت های تکنولوژیک بزرگ جهان امضا شده بودند. به دلیل همین گواهینامه های به ظاهر قانونی کدهای مخرب پنهان مانده بود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان

با این حال مشخص نیست که هکرها چه مواردی را سرقت کرده اند یا احتمالاً چه موارد با ارزشی را به دست آورده اند. علاوه بر این اشاره شده که تنها برخی از هک ها پیچیده بوده اند و عجیب اینکه برخی از هکر ها به وضوح مطلع بودند که فعالیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - هایشان کشف شده است.

هکرها دقیقاً می دانستند که از کجا داده های حساس را به دست آورند. علاوه بر این برخی از نام های دامنه آلوده ای که توسط هکرها استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - شده بود شامل مواردی از جمله nsa.mefound.com بوده که با هدف مورد تمسخر قرار دادن سازمان های جاسوسی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - ایالات متحده انتخاب شدند.

بسیاری از احزابی که در این موضوع دخیل بوده اند هر گونه فاش شدن موارد ارزشمندی را انکار کرده اند. از سوی دیگر دولت چین هم روی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - دادن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودسر استان گیلان - چنین اتفاقی را انکار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone