🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27544.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آنر وعده آپدیت گوشی‌های خود به اندروید کیو را می‌دهد

چند روز قبل هواوی لیست کامل گوشی هایی که اندروید کیو را دریافت می کنند منتشر کرد. آنر هم به تازگی وعده داده آپدیت اندروید کیو را برای جدیدترین گوشی های هوشمند خود عرضه می کند. ...

چند روز قبل هواوی لیست کامل گوشی هایی که اندروید کیو را دریافت می کنند منتشر کرد. آنر هم به تازگی وعده داده آپدیت اندروید کیو را برای جدیدترین گوشی های هوشمند خود عرضه می کند.

آنر هم مشابه با هواوی قصد دارد خیال کاربران گوشی های خود از دریافت آپدیت اندروید Q را راحت کند تا نگرانی از بابت تحریم های اعمال شده علیه کمپانی مادر، هواوی نداشته باشند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان

بر اساس اعلام منابعی نزدیک به آنر، سری آنر 20 در کنار چند مدل دیگر که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان - پیش از آن معرفی شده اند در لیست گوشی های دریافت کننده اندروید کیو هستند اما آنر در حال حاضر تنها به سری آنر 20 اشاره کرده است. به گفته این شرکت تمامی گوشی های آنر همچنان وصله های امنیتی و آپدیت های اندروید را دریافت می کنند. علاوه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان - بر این اشاره شده که تمامی خریداران گوشی های آنر مشابه قبل به اپلیکیشن های بین المللی دسترسی خواهند داشت و به این ترتیب تحریم های اعمال شده از سوی گوگل شامل حال این گوشی ها نخواهد شد.

البته به طور دقیق مشخص نشده که به جز سری آنر 20 کدام دستگاه ها - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان - به اندروید کیو آپدیت خواهند شد. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان - باید اشاره کرد که گوشی های آنر ویو 20 (بررسی دیجیاتو) - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بیجار استان کردستان - به همراه آنر 8A و 8S هم در سال جاری میلادی معرفی شده اند اما حداقل در حال حاضر تکیلف به روز رسانی آنها به اندروید کیو مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone