🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23061.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

افزایش قابل توجه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران

در دهمین روز اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار جانباختگان ویروس کرونا در ایران را ۴۳ نفر اعلام کرد. جهانپور همچنین اعلام کرده ۵۹۳ نفر به این ویروس ...

در دهمین روز اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - جانباختگان ویروس کرونا در ایران را ۴۳ نفر اعلام کرد. جهانپور همچنین اعلام کرده ۵۹۳ نفر به این ویروس دچار شده‌اند. گفتنیست تعداد این افراد یک روز پیش ۳۸۸ نفر بود. همچنین به گفته وزارت بهداشت ایران تاکنون ۱۲۳ نفر پس از ابتلا به این ویروس بهبود یافته‌اند.

به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - گفته سخنگوی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور ۲۰۵ مورد افزایش داشته که از این تعداد ۵۲ مورد در تهران شناسایی شده است. این در حالی است که طبق آمار رسمی تعداد مبتلایان جدید در شهر قم که کانون شیوع این ویروس مرگبار شناخته می‌شود در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۲۱ مورد بوده است.

این رقم در استان گیلان ۱۷ مورد و در استان گلستان ۲۲ مورد گزارش شد، اما جهانپور بیش از همه بر استان گلستان تاکید داشته و هشدار داد که این استان در حال تبدیل شدن به «کانون شیوع» در نوار شمالی کشور است. در حال حاضر و با مشاهده این آمار باید گفت که ایران پس از چین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - دارای بیشترین مرگ و میر ناشی از کرونا است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

وزارت بهداشت بار دیگر از تمام مردم خواسته که تا حد ممکن در خانه بمانند. بر اساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت، این هفته شیوع ویروس کرونا اوج خواهد گرفت و این آمار رشد صعودی را طی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - خواهند کرد. آمارهای ضد و نقیض دیگری که وزارت بهداشت آن را رد کرده نیز خبر از مرگ بیش از دویست تن می‌دهد.

با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - رشد این شیوع، بسیاری از کشورها نیز محدودیت‌های سفر علیه ایران را مقرر کرده‌اند که تازه‌ترین آنها کشور استرالیا است. شب گذشته مقامات ایالت کوئینزلند استرالیا گفتند یک زن ۶۳ ساله ساکن شهر گلدکست که اخیرا از ایران برگشته بود به ویروس کرونا مبتلا شده است. طبق این محدودیت‌ها، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - از این پس اتباع خارجی که از ایران به مقصد استرالیا سفر می‌کنند، باید دو هفته از خروج آنها از ایران برای ورود به استرالیا گذشته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - باشد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان

نیوزیلند نیز محدودیت‌هایی برای افرادی که از ایران سفر می‌کنند وضع کرده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کنگاور استان کردستان - است. این کشور اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا را اعلام کرده که مربوط به مسافری از ایران بوده است. گفتنیست وزارت خارجه کانادا هم از شهروندان خود در ایران خواسته است این کشور را ترک کنند.

شایان ذکر است صبح امروز سازمان جهانی بهداشت خطر شیوع ویروس کرونا در جهان را بسیار زیاد توصیف کرده و هشدار در این باره به  بالاترین سطح ممکن رسانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone