🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27557.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فاش شدن صدها گیگابایت ایمیل شرکت‌های مطرح جهان

به گزارش شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری UpGuard بیش از یک ترابایت داده مربوط به کمپانی های مطرح جهان توسط شرکت مدیریت کلان داده Attunity در فضای آنلاین منتشر شده است. به گفته محققان، این داده ...

به گزارش شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری UpGuard بیش از یک ترابایت داده مربوط به کمپانی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان - های مطرح جهان توسط شرکت مدیریت کلان داده Attunity در فضای آنلاین منتشر شده است. به گفته محققان، این داده ها، پسوردها، اطلاعات شبکه، ایمیل ها و طرح هایی از برخی مشتریان برجسته Attunity را شامل می شده است. اطلاعات فاش شده مربوط به شرکت هایی از جمله کمپانی های فورد، تورنتو-دومینیون بانک و مواردی از 100 شرکت مطرح جهان (در لیست فورچون 500) بوده اند که به طور رمزنگاری نشده در سرورهای وب آمازون نگهداری می شدند.

Attunity به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان - عنوان یک شرکت متولی داده ها به کسب و کارها کمک می کند داده های مشتریان خود را یکپارچه کرده و در مکان های مختلف نگهداری نمایند تا امکان تحلیل ساده آنها فراهم شود. با این که شرکت ادعا می کند از شرکای تکنولوژیک پیشرفته بخش ابری آمازون است شواهد نشان می دهند که در پیکربندی صحیح فضای ابری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان - ناکام بوده و تمامی داده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان - ها را در متن های ساده نگهداری کرده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان

داده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر لاهیجان استان گیلان - های Attunity  شامل طرح هایی از پروژه های کمپانی فورد و فاکتورهایی از تورنتو-دومینیون بانک، توافق نامه هایی بین بانک و این کمپانی و راهکارهای تکنولوژیک پیاده سازی شده Attunity  برای بانک بوده است. علاوه بر اینها تعداد زیادی از فایل های اداری Attunity و پسوردهای کارمندان، پشتیبان هایی از ایمیل های کارمندان، نقشه راه شبکه مجازی شرکت و حتی اطلاعات شخصی کارمندان فاش شده است.

بر اساس اعلام این شرکت، هیچ شواهدی دال بر سوء استفاده از اطلاعات فاش شده وجود ندارد. علاوه بر این پس از اینکه UpGuard کمپانی را در جریان گذاشته، Attunity  تمامی این داده ها را از دسترس عموم خارج کرده است.

به گفته UpGuard پیکربندی اشتباه فضای ابری می تواند آسیب های فاجعه باری به شرکت ها وارد کند. این شرکت امنیتی پیش از این هم از فاش شدن صدها میلیون سابقه کاربران به دلیل اشتباه توسعه دهندگان فیسبوک خبر داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام شرکت شما کاشف شرقی لاهیجان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در کاشف شرقی شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone