🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12020.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پوکو F3 GT با تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ و پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی معرفی شد

پوکو از موبایل F3 GT رونمایی کرد که ویژگی‌های مشابهی با ردمی K40 نسخه گیمینگ دارد و تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ امور پردازشی آن را به دوش می‌کشد.  از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری پوکو F3 GT می‌توان ...

پوکو از موبایل F3 GT رونمایی کرد که ویژگی‌های مشابهی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - با ردمی K40 نسخه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - گیمینگ دارد و تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ امور پردازشی آن را به دوش می‌کشد. 

از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری پوکو F3 GT می‌توان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۰ بیت با حداکثر روشنایی نیت و پنل AMOLED اشاره کرد که نرخ به‌روزسانی تصویر ۱۲۰ هرتز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - و نرخ دریافت لمس ۴۸۰ هرتز را ارائه می‌دهد و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برای آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - در نظر گرفته شده است.

روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز قسمت بالا و وسط نمایشگر با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و پشتیبانی از ضبط ویدیوهای ۱۲۰ فریم اسلوموشن 720p قرار گرفته است. پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ ساخت کورنینگ در جلو و پشت بدنه می‌تواند از افتادن خط و خش روی دستگاه جلوگیری کند. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - کلیدهای فیزیکی همراه با حسگر اثر انگشت در کنار شاسی‌های فیزیکی مخصوص بازی در اطراف بدنه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - مشاهده می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان

تراشه دیمسنتی ۱۲۰۰ ساخت مدیاتک، قلب تپنده دستگاه را تشکیل می‌دهد که با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم دو کاناله از نوع LPDDR4x همراه می‌شود. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - حافظه داخلی دستگاه نیز از نوع UFS 3.1 با ۱۲۸ و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت است. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - محفظه بخار بزرگ همراه با سینک حرارتی ساخته شده از گرافن سفید برای خنک کردن قطعات داخلی مورد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - استفاده قرار گرفته اند. لنز اصلی دستگاه از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.65 بهره می‌گیرد و لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه در کنار لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن را همراهی می‌کنند. در اطراف لنزها نورپردازی RGB به چشم می‌خورد. اتصال 5G، بلوتوث نسخه ۵.۲، پشتیبانی از دو سیم کارت و درگاه USB-C از ویژگی‌های مهم ارتباطی مهم محصول محسوب می‌شوند. متاسفانه خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - نیست اما بلندگوهای استریو JBL با پشتیبانی از استاندارد Dolby Atmos می‌توانند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - نویدبخش تجربه صوتی دلنشینی باشند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان

باتری پوکو F3 GT با ظرفیت ۵۰۶۵ میلی‌آمپر ساعت از شارژ‌ سریع ۶۷ واتی، کوییک شارژ ۳.۰ و استاندارد USB PD 3.0 پشتیبانی می‌کند. نسخه ۱۱ اندروید به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی به صورت پیش‌فرض روی دستگاه قرار دارند. دو رنگ سیاه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - و نقره‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و ثبت پیش سفارش از فردا آغاز می‌شود. عرضه نهایی نیز از سه روز دیگر شروع خواهد شد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - نسخه پایه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - داخلی با قیمت ۳۵۰ دلار برای پیش‌ فروش در دسترس است درحالی که قیمت نهایی آن به ۳۶۲ دلار می رسد. ارقام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - گفته شده برای نسخه ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - گیگابایت برابر با ۳۷۶ و ۳۹۰ دلار است. گران‌ترین مدل نیز با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - ۸ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آوج استان زنجان - گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابیت حافظه داخلی با قیمت نهایی ۴۱۶ دلار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone