🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27554.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ایده عجیب گوگل برای گوشی تاشو شبیه به کتاب

طراحی گوشی های تاشو همین الان هم عجیب و غریب است اما گوگل عجیب ترین ایده ای که تاکنون دیده ایم را در سر می پروراند. گوگل در آخرین کنفرانس I/O خود اعلام کرد که ...

طراحی گوشی های تاشو همین الان هم عجیب و غریب است اما گوگل عجیب ترین ایده ای که تاکنون دیده ایم را در سر می پروراند.

گوگل در آخرین کنفرانس I/O خود اعلام کرد که در حال کار روی چندین طرح اولیه از گوشی های هوشمند تاشو است. اخیراً تصاویری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مرتبط با پتنتی منتشر شده که یکی از این طرح ها را نشان می دهد. درخواست ثبت این پتنت در سال گذشته میلادی به اداره جهانی حقوق مالیکیت معنوی ارائه شده بود و به تازگی منتشر شده است. این پتنت به گوشی هوشمند تاشو خاصی اشاره دارد که مشابه با یک کتاب بسته می شود.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

پیش از این نمونه های تقریباً مشابه کتاب از سوی شرکت های دیگر هم دیده شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بود اما پتنت گوگل یک تفاوت عمده دارد: دستگاه مورد نظر گوگل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از نمایشگری تاشو با چندین صفحه بهره می برد. آن طور که وبسایت آلمانی LetsGoDigital اشاره کرده صفحات چندگانه این دستگاه مشابه با کتاب به طور - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کامل از پنل های نمایشگر تاشو تشکیل شده اند.

پنل های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نمایشگر اولد که نقش صفحات را بازی می کنند بخش کلیدی این دستگاه هستند و همان بخشی به حساب می آیند که ظاهر این دستگاه عجیب و غریب را تشکیل می دهند. نمایشگرها همچنین مشابه با کتاب از بخش انتهایی به هم وصل می شوند و بخش پشتی دستگاه هم میزبان باتری، پردازنده و دوربین است.

انتظار نمی رود به این زودی ها شاهده عرضه گوشی تاشو گوگل با این طراحی عجیب باشیم؛ چرا که به طور معمول این شرکت زمان زیادی را برای بررسی ایده های متفاوت صرف می - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند و این دستگاه با طراحی خاص - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شاید هیچگاه در محصولی نهایی جایی نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر عرشیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** مایکروفر مجیک MWO-18M1 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone