🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27543.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

توافق ترامپ و شی جین پینگ در اجلاس G20؛ مجوز خرید تجهیزات آمریکایی برای هواوی صادر شد

دونالد ترامپ در توافق تازه خود با شی جین پینگ رهبر چین اعلام نمود که به هواوی اجازه می دهد محصولات تامین کنندگان آمریکایی از جمله گوگل را خریداری کند. ترامپ در کنفرانس خبری ویژه ...

دونالد ترامپ در توافق تازه خود با شی جین پینگ رهبر چین اعلام نمود که به هواوی اجازه می دهد محصولات تامین کنندگان آمریکایی از جمله گوگل را خریداری کند.

ترامپ در کنفرانس خبری ویژه ای که در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در اوزاکای ژاپن ترتیب داده شده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - بود اعلام - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرد:

به این ترتیب شرکت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - های آمریکایی میتوانند اقلام و تجهیزات تولیدی شان را به هواوی بفروشند. البته من در مورد تجهیزاتی صحبت میکنم که خطر بزرگی را برای امنیت آمریکا ایجاد نمی کنند.

وزارت بازرگانی آمریکا ماه گذشته هواوی را به فهرست سیاه خود اضافه کرد و در نتیجه هرگونه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - خرید تجهیزات و مراوده مالی آن با شرکت های آمریکایی را ممنوع اعلام کرد. با این حال طبق آنچه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - در خبر ها خواندید بسیاری شرکت ها از جمله میکرون - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - توانستند این تحریم ها را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - دور بزنند. صبح امروز ترامپ در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ با شی جین پینگ در اوزاکا دیدار کرد و توافق نمود که جنگ تجاری میان آمریکا و چین را برای مدتی متوقف کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان
ترامپ در ادامه گفت که هواوی بخشی از موضوع صحبت های او با رهبر چین بوده است.

من گفتم باشه. ما همچنان به فروش این تجهیزات ادامه می دهیم. اینها محصولاتی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - هستند که شرکت های آمریکایی می سازند. مساله اما خیلی پیچیده است. من موافقت کردم که به آنها اجازه دهم همچنان محصولاتشان را به چین بفروشند.

همانطور که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - قبلا در خبرها خواندید آمریکا مدت هاست هواوی را به جاسوسی برای دولت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - چین متهم می کند و به همین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - خاطر نتنها آمریکا بلکه همپیمانانش نیز این شرکت مخابراتی چینی را از کلیه قراردادهای توسعه 5G خود کنار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - گذاشتند.
ترامپ همچنین اعلام کرد که تعرفه های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیشتری را برای واردات کالاهای چینی وضع نمی کند و فعلا به مذاکرات در این باره ادامه می دهد. او قبلا تهدید کرده بود که ۳۰۰ میلیارد دلار دیگر تعرفه برای کالاهای چینی در نظر می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone