🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27548.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

توسعه نرم افزار بوئینگ 737 مکس به کارمندان کم تجربه هندی سپرده شده بود

پس از وقوع دو حادثه مرگبار و وضع محدودیت های بسیار توسط سازمان هوانوردی آمریکا، مهندسین هندی مسئول حادثه های اخیر بوئینگ 737 مکس شناخته شده اند. [digipullqoute place="left"]اکثر کارمندان شرکت های هندی را جوانان ...

پس از وقوع دو حادثه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - مرگبار و وضع محدودیت های بسیار توسط سازمان هوانوردی آمریکا، مهندسین هندی مسئول حادثه های اخیر بوئینگ 737 مکس شناخته شده اند.

اکثر کارمندان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - شرکت های هندی را جوانان تازه فارغ التحصیل تشکیل می دادند

به گزارش بلومبرگ، توسعه نرم افزار این هواپیما به شرکت های هندی HCL و Cyient Ltd سپرده شده بود که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - اکثر کارمندانشان جوانانی هستند که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. اگرچه بوئینگ این اخبار را تکذیب کرده است.سیستم MCAS این هواپیما عامل دو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - سقوط سال گذشته این هواپیمای پرفروش بوئینگ شناخته شده است. دیگر مشکل آن نیز مربوط به یکی از چراغ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - های هشدار کابین خلبان می شد که بوئینگ برون سپاری توسعه نرم افزار آن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - را نیز رد کرده است.

«مارک رابین»، یکی از مهندسین سابق گوگل در این باره می گوید:

«این موضوع بسیار بحث برانگیز بود زیرا راندمان کار نسبت به زمانی که خود مهندسین بوئینگ کد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - را می نوشتند بسیار پایین تر بود، و به علت درست عمل نکردن کدها مجبور بودیم آن ها را چندین بار از نو بنویسیم.»

بوئینگ تعداد زیادی از مهندسین ارشد کمپانی را اخراج کرده بود چون احساس می کرد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - محصولات شرکت به بلوغ کافی رسیده اند. علاوه بر این، به گفته طراحان بوئینگ 737 مکس از سمت مدیریت دائما فشار برای محدود کردن تغییرات و جلوگیری از به تعویق افتادن رونمایی حس می شده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان

با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - اینکه هواپیما ساز اهل شیکاگو اخیرا ادعا کرده بود مشکلات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - بوئینگ 737 مکس را برطرف کرده، سازمان هوانوردی آمریکا این هفته موفق به کشف مشکلی دیگر در آن شده و از بوئینگ خواسته آن را در کوتاه ترین زمان برطرف کند. اگرچه هنوز مشخص نشده این ایراد به سخت افزار بوئینگ 737 مکس مربوط می شود یا نرم افزار آن.

پس از دو سقوط فاجعه بار این هواپیما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر لاهیجان استان گیلان - در سال گذشته، بسیاری کشورهای جهان پرواز آن را تا برطرف شدن ایرادهایش ممنوع کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone