🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26015.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

باسلام سه ساله شد؛ گزارشی از ارائه ۸۰ هزار محصول از ۳۸۰ نقطه‌ ایران

مجموعه بازار اینترنتی باسلام سه ساله شد. بر اساس گزارشی که این استارتاپ منتشر کرده، امروزه باسلام توانسته در ۳۸۰ نقطه ایران غرفه‌های فروش اینترنتی در سامانه خود راه‌اندازی نماید و بیش از ۸۰ هزار ...

مجموعه بازار اینترنتی باسلام سه ساله شد. بر اساس گزارشی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - که این استارتاپ منتشر کرده، امروزه باسلام توانسته در ۳۸۰ نقطه ایران غرفه‌های فروش اینترنتی در سامانه خود راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - نماید و بیش از ۸۰ هزار محصول را به دست مشتریانش برساند.

به گزارش دیجیاتو جشن سه سالگی باسلام در حالی آغاز می‌شود که بنا به گفته مسئولان این سایت، این بازار اینترنتی در بیش از ۳۸۰ نقطه ایران فعالیت دارد و در دورافتاده‌ترین روستاها نیز ایجاد کارآفرینی کرده است. همچنین به گفته مدیران این مجموعه، بیش از ۸۰ هزار تنوع محصولات در این سامانه وجود دارد و نزدیک به ۵۳۰۰ غرفه در این سایت مشغول به کار هستند. لازم به ذکر است غرفه‌ها در باسلام همان نقش فروشندگان را ایفا می‌کنند و در واقع هر غرفه‌دار، صفحه‌ای مختص به خود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - دارد که محصولات خودش را در آن عرضه می‌نماید.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل

از بین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - ۸۰ هزار محصول موجود در باسلام، بخت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - و اقبال محصولات خوراکی بیشتر از همه بوده و روغن‌های خوراکی و درمانی بیشترین فروش را در این سه سال فعالیت سایت به خود اختصاص داده‌اند. دو رتبه بعدی پرفروش‌ترین محصولات باسلام نیز به دو دسته میوه خشک و زیورآلات برمی‌گردد و به نظر می‌رسد که محصولات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - دست‌ساز و سنتی نیز توانسته‌اند در کنار مواد خوراکی فروش مطلوبی به دست بیاورند.

بر اساس گزارشی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - که باسلام منتشر ساخته، این سایت در طول فعالیت سه ساله خود ماهانه بیش از ۴۰ درصد رشد داشته و رشدی سه برابری نسبت به سال پیش پیدا کرده است. همچنین گفته می‌شود رشد باسلام در ماه‌های اخیر ۳۵۰ درصد بوده و جهشی بیشتر از بقیه دوره‌های زمانی فعالیتش را در نیم‌ساله اول ۱۳۹۸ تجربه کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل

«قهرمان شمایید!» شعار برند باسلام است که همزمان در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - سه‌سالگی‌اش از آن رونمایی شده و این تیم با انتخاب این شعار متنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که به این مضمون است: «قهرمان شمایید که در فضای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - اقتصادی حاکم، دست از تلاش نمی‌کشید و با کسب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - و کار حلال، چرخ زندگی خود و جامعه را می‌چرخانید. شمایی که آستین همت را بالا زده‌اید و جسورانه دسترنج خودتان را تولید می‌کنید. تولیدی که سنتی، ارزشمند، اصیل و ایرانی است و حال مردم را خوب می‌کند. در نهایت حال تولیدکننده‌ و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - اقتصاد کشور هم خوب می‌شود.»

بر اساس شنیده‌ها، باسلام در آینده‌ای نزدیک با جذب سرمایه تلاش در گسترش کسب‌وکار خود دارد. اگر می‌خواهید درباره این استارتاپ بیشتر بدانید می‌توانید گفتگوی تفصیلی دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر اردبیل استان اردبیل - با موسسان و مدیران آنها را در این لینک بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone