🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35532.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوشی های نوکیا به قابلیت تشخیص چهره مجهز می شوند

نوکیا موبایل در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده که طی ماه ‌های آینده، ۴ گوشی این برند به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند شد. کمپانی یاد شده هنوز جزئیات دیگری درباره‌ی زمان ارسال این ...

نوکیا موبایل در صفحه رسمی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - توییتر خود اعلام کرده که طی ماه ‌های آینده، ۴ گوشی این برند به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند شد. کمپانی یاد شده هنوز جزئیات دیگری درباره‌ی زمان ارسال این تکنولوژی اعلام نکرده اما به احتمال قوی این ویژگی در بروزرسانی OTA بعدی نوکیا 8 سیروکو، نوکیا 7 پلاس، نوکیا 8 و نوکیا 6 جدید وجود خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

نوکیا اعلام نموده که در به روز رسانی OTA بعدی، سیستم تشخیص چهره تنها قابلیت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جدیدی نخواهد بود که به این چهار موبایل اضافه خواهد شد و قرار است از ویژگی‌های دیگر نیز کم کم رونمایی شود.

۴ گوشی یاد شده که قرار است به ویژگی تشخیص چهره مجهز شوند، جزو چهار گوشی نه چندان جدید برند نوکیا به حساب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌آیند اما کمپانی یاد شده اصولاً مخالف انتقال قابلیت‌های جدیدش به موبایل‌های قدیمی خود نیست و این تصمیم چندان عجیب به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نظر نمی رسد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در اردیهبشت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ماه امسال، نوکیا ۷ با قابلیت تشخیص چهره به بازار عرضه شد و کاربر می‌توانست تنها با قرار دادن صورتش جلوی دوربین این گجت، قفلش را باز نماید. این سیستم مشابه با دیگر گجت‌ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طراحی شده و عملکرد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - متفاوتی ندارد. به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همین دلیل انتظار می‌رود بتوان آن را به همراه آپدیت‌های امنیتی دیگر به موبایل‌های قدیمی‌تر نیز منتقل نمود.

جالب اینجاست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک کاربر نکته سنج با پاسخ دادن به این توییت مدعی شده که ویژگی تشخیص چهره اکنون در موبایل نوکیا 6.1 تعبیه شده است. کمپانی یاد شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هم اعلام نمود که ممکن است نسخه ۲۰۱۸ این موبایل در حال حاضر آپدیت و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این قابلیت را دریافت کرده باشد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

با این حال تا ارسال به رزورسانی ‌های امینتی بعدی برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موبایل‌ها چند ماهی باقی مانده و نیازی نیست صاحبان این ۴ مدل به خصوص نگران به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روزرسانی‌ گوشی‌های خود بشوند.

 

تماشا کنید: کالبد شکافی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نوکیا 8 خبر از دشواری فرایند تعمیر آن می دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone