🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40053.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

شارژ سریع 4 پلاس کوالکام چه مزایایی دارد؟

چیپست اسنپدارگون 845 قابلیت های زیادی را با خود به همراه می آورد که یکی از جالبترین آنها فناوری شارژ سریع 4 پلاس است. از قابلیت های این سیستم جدید می توان به گزینه های ...

چیپست اسنپدارگون 845 قابلیت های زیادی را با خود به همراه می آورد که یکی از جالبترین آنها فناوری شارژ سریع 4 پلاس است.

از قابلیت های این سیستم جدید می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

شارژ دوگانه: این قابلیت پیش از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این هم وجود داشت اما در مدل جدید بهینه سازی شده است. شارژ دوگانه شامل یک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - IC مدیریت برق دوم می شود که جریان شارژ را به دو قسمت تقسیم کرده و اتلاف گرمایی و زمان شارژ را کاهش می دهد.

بالانس هوشمند گرما: با حذف نقاط پرحرارت حین شارژ، جریان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برق به صورت خودکار از خنکترین مسیر ارسال می شود.

قابلیت های ایمنی پیشرفته: فناوری جدید کوالکام یک گام از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - استانداردهای کنونی فراتر رفته و به صورت همزمان سطح دمای کیس و کانکتور را کنترل می کند. این قابلیت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از افزایش بیش از حد دما، اتصال مدار کوتاه یا آسیب به کانکتور Type-C جلوگیری می کند.

ترکیب این موارد در کنار یکدیگر به 30 درصدی بازدهی بیشتر، کاهش 15 درصدی زمان شارژ و 3 درجه خنکتر شدن دستگاه نسبت به شارژ سریع 4 منجر می شود. تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

یکی از مشتریان پرو پا قرص کوالکام، سامسونگ است - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و احتمالا گلکسی S9 از نخستین موبایل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هایی باشد که به اسنپدراگون 845 مجز خواهد شد.

با این حال کمپانی کره ای از فناوری شارژ سریع مختص خود بهره می برد و اگر ماجرای شکایت های اپل و کوالکام را فراموش نکرده باشید، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می دانید که سامسونگ برای استفاده از شارژ سریع 4 پلاس باید هزینه جداگانه ای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را پرداخت کند.

در صورتی که عملکرد فناوری جدید کوالکام بهتر باشد و کمپانی کره ای در مدل های مجهز به چیپست مذکور از آن استفاده نکند، باید - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - منتظر موج انتقادات کاربران باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone