🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40054.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سرقت ۱۰ میلیون دلاری هکر‌های روسی از شبکه‌ی دستگاه‌های خودپرداز

تاثیرات منفی هک شدن سیستم‌های بانکی بسیار عمیق‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید و حتی به دزدی پول نقد از دستگاه‌های خودپرداز هم رسیده است. اخیراً محققان گزارشات جالبی از گروه هکر MoneyTaker ...

تاثیرات منفی هک شدن سیستم‌های بانکی بسیار عمیق‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید و حتی به دزدی پول نقد از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دستگاه‌های خودپرداز هم رسیده است. اخیراً محققان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گزارشات جالبی از گروه هکر MoneyTaker منتشر کرده‌اند که در آن مشخص شده این گروه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در ۱۸ ماه گذشته توانسته است نزدیک به ۱۰ میلیون دلار از بانک‌های آمریکایی و روسی سرقت کند.

گروه MoneyTaker طی حمله‌هایی‌ که به ۱۵ بانک آمریکایی و ۳ بانک روسی داشت، از سیستم‌های انتقال بین بانکی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سؤاستفاده می‌کردند. این هکر‌ها پس از ربودن دستور پرداخت‌های مالی، این وجوه را از دستگاه‌های خود پرداز تخلیه می‌کردند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بهار سال ۹۵ اولین حمله‌ی گروه MoneyTaker به بزرگترین سیستم انتقال پیام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دستگاه‌های خود پرداز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آمریکا، شبکه‌ی Star صورت گرفت. تاکنون این گروه به شبکه‌های زیرساخت مالی مهم روسیه دستبرد زده و همچنین اسناد مهم بسیاری از سیستم انتقال داده‌ی OceanSystems (که توسط ۲۰۰ بانک آمریکایی مورد استفاده قرار می‌گیرد) - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را تصاحب کرده است.

در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حالیکه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هنوز مشخص نیست گروه یاد شده توسط چه کسانی حمایت می‌شود اما - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آنها هکر‌های زیرکی هستند چرا که اخبار و جزئیات فعالیت این گروه، پس از گذشت یک سال به دست رسانه‌ها رسیده‌است. احتمالا تاکنون آنها روش‌ها و ابزار خود جهت رمز‌گشایی برنامه‌ تغییر داده و حتی ردپای دیجیتالی خود را نیز پاک کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

کارکشته بودن این گروه از این مطلب مشخص می‌شود که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تا به‌حال گواهینامه‌های امنیتی بسیاری از دولت فدرال آمریکا، بانک مرکزی آمریکا، شرکت مایکروسافت و یاهو دزدیده‌اند.

البته در این حمله‌ها و نفوذ‌های MoneyTaker به هیچ وجه پولی از کاربران دزدیده نمی‌شد چرا که آنها بیشتر روی تصاحب انتقال بین بانکی تمرکز داشتند تا خالی کردن حساب‌های شخصی.

به هر حال این خبر، پیچیدگی بالای مبحث هک بانکی مدرن و همچینین آسیب پذیری بانک‌ها در برابر چنین نفوذ‌هایی را نشان می‌دهد. این درحالیست که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با پیشرفت تکنولوژی هکر‌ها اخیراً آسانتر می‌توانند اعتبار و اطلاعات بدزدند لذا کار بانک‌ها برای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جلوگیری از چنین حمله‌هایی بسیار سخت‌تر از قبل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone