🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40048.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپل خرید «Shazam» را رسما تائید کرد

هفته گذشته خبرهایی در مورد خرید سرویس موسیقی Shazam توسط اپل به گوش می رسید و حالا کمپانی کوپرتینویی این مساله را رسما تائید کرده است. این دو شرکت سابقه همکاری طولانی مدتی با یکدیگر دارند ...

هفته گذشته خبرهایی در مورد خرید سرویس موسیقی Shazam توسط اپل به گوش می رسید و حالا کمپانی کوپرتینویی این مساله را رسما تائید کرده است.

این دو شرکت سابقه همکاری طولانی مدتی با یکدیگر دارند و «Shazam» یکی از نخستین اپلیکیشن هایی بود که از زمان راه اندازی اپ استور در سال 2008 به آن راه پیدا کرد.

Shazam که همزمان با انتشار iOS 8 با سیری یکپارچه شده بود در سال های اخیر قابلیت جدیدی از قبیل شناسایی برنامه های تلویزیونی، پوستر فیلم های سینمایی، تبلیغات نشریه ها و محتوای واقعیت افزوده را به سرویس خود اضافه کرده است. تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیبا این حال آنچه که Shazam را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به گزینه ای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جذاب برای تیم کوک بدل کرده نه شناسایی محتوای تبلیغات روزنامه ها بلکه همان سرویس موسیقی و پتانسیل های این کمپانی در زمینه واقعیت افزوده است.

اپل معمولا در مورد خرید استارتاپ های کوچک بیانیه رسمی منتشر نمی کند اما در مورد این سرویس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موسیقی رویکر دیگری در پیش گرفته است:

خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که Shazam - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طی قراردادی به اپل می پیوندد. از زمان راه اندازی اپ استور این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه ها بوده و نظر صدها میلیون کاربر را در سراسر جهان به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خود جلب کرده است. ما ایده های جذابی برای استفاده از این اپلیکیشن داریم و امیدواریم این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توافق در ارائه نوآوری های شگفت انگیز به کاربران به ما کمک کند.

رقم این قرار داد به صورت رسمی اعلام نشده اما بر اساس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شایعات حدود 400 میلیون دلار برای اپل هزینه در بر داشته است.

۳ آیفون با باتری های بزرگ تر؛ ارمغان اپل برای سال ۲۰۱۸ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone