🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40051.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا Splitter Critters بهترین بازی موبایل امسال است؟

چنانچه همچنان فکر می کنید کسی بازی های موبایل را جدی نمی گیرد، یک پیشنهاد برای تان داریم: به بهترین های یک سال های گذشته نگاه بیاندازید. اسمارت فون ها حالا راه خودشان را پیدا ...

چنانچه همچنان فکر می کنید کسی بازی های موبایل را جدی نمی گیرد، یک پیشنهاد برای تان داریم: به بهترین های یک سال های گذشته نگاه بیاندازید. اسمارت فون ها حالا راه خودشان را پیدا کرده اند و توانسته اند موفق تر از همیشه ظاهر شوند.

اگر نینتندو کنسول سوییچ را عرضه نمی کرد و ماهیت کنسول های دستی را تغییر نمی داد، شاید پیشبینی ها مبنی بر اینکه تلفن های هوشمند به بزرگترین رقیب دیوایس های دستی تبدیل می شوند رنگ و بوی واقعیت به خود می گرفتند. اما در حالی که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازی های موبایل امسال چند قدم رو به جلو برداشتند، یک قدم بزرگ هم به عقب رفتند.

Splitter Critters همان عنوانی است مدت ها انتظارش را روی تلفن های هوشمند می کشیدیم

دیگر از آن عناوین خلاقانه ای که چند سال پیش شاهدشان بودیم خبری نیست. انگار با پر زرق و برق شدن بازی ها، خلاقیت نیز کم کم از این صنعت رنگ باخته است. سازندگان حالا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - یا بیشتر دنباله می سازند و یا با پرداخت به کلیشه ها سعی می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنند موفقیت خود را تضمین کنند.

در حالی که امسال خیلی از سبک ها در موبایل به پختگی لازم رسیدند اما از آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - طرف عناوین خلاقانه این دیوایس ها کاهش شدیدی پیدا کردند. بازی هایی که از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - ابتدای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - حضور اسمارت فون ها، بزرگترین وجه تمایز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - تلفن های هوشمند با کنسول ها به شمار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - می آیند. عناوینی که در ذهن مخاطبین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - ماندگار می شوند و هر وقت آن ها را بازی کنید باز لذت بخش هستند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان
Splitter Critters همان عنوانی است که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - موبایل به آن نیاز دارد. بازی که با استفاده کاملا درست از ویژگی های اسمارت فون ها، یک تجربه جدید و به یادماندنی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - روی تمام پلتفرم ها به بازیکن هدیه می دهد.

Splitter Critters یکی از همین معدود الماس هایی است که در سال 2017 منتشر شد. عنوانی که هنگام تجربه اش، همان لذتی که با بازی های انگری بردز، مانیومنت ولی یا Where is - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - My Water برده اید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - را دوباره می برید. چیزی که فقط می توانید روی اسمارت فون ها پیدا کنید.

به همین خاطر هم ساخته RAC7 Games توانست لقب «بهترین بازی آیفون در 2017» را از منتقدین اپ استور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - دریافت کند. خلاقیت در تک تک ثانیه های Splitter Critters موج می زند و بازی تجربه ای را ارائه می دهد که برای مدت ها منتظرش بوده اید.

مکانیزم های گیم پلی Splitter Critters پیرامون بریدن می چرخند. در هر مرحله باید به شخصیت های اصلی داستان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کمک کنید تا به سفینه فضایی خود رفته و به یک سیاره دیگر بروند. برای این کار هم کافیست تا با انگشت خود، صفحه را به چند تکه تقسیم کرده و با تغییر مکان این قسمت ها مسیری برای رفتن به سفینه بسازید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان
از لحاظ گرافیک و موسیقی Splitter Critters یکی از بهترین های امسال است. برای هر سیاره شاهد رنگ بندی و آبجکت های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوناگون - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - هستیم و بسته به آن ها یک موسیقی جدید پخش می شود. اوج هنر سازنده را می توان در سیاره سوم دید

تکه های به دست آمده نیز در راستای برش ها حرکت می کنند. به عنوان نمونه فرض - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنید منطقه ای را با کشیدن انگشت خود از بالا به پایین نصف کرده اید. حالا دو تکه درست - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - هر دو را تنها به سمت بالا یا پایین می توانید حرکت دهید؛ بستگی به جهتی که برش می دهید دارد.

نکته مثبت Splitter Critters اینجاست که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - توسعه دهنده در کنار این ایده خلاقانه توانسته به درستی از آن هم استفاده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کند. شاید بعضی مرحله ها تکراری باشند ولی اکثر آن ها به خوبی بازیکن را به چالش می کشند و به واسطه اضافه شدن شخصیت های بیشتر با رفتارهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - متفاوت، خیلی کم پیش می آید که از بازی خسته شوید.

همچنان اینکه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - Splitter Critters را بهترین بازی سال بنامیم زود است و در چند روز آینده عناوین مهمی عرضه می شوند. ولی با این حال، بازی موفق شده آن تجربه ای که مدت ها انتظارش را می کشیدیم را برایمان به ارمغان می آورد؛ خلاقانه، رنگارنگ، تازه و آرامش بخش. همان چیزی که از اسمارت فون ها می خواهیم.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان

Splitter Critters

سازنده: RAC7 Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 135 / - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر صومعه سرا استان گیلان - 68 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone