🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40055.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اولین مسابقات ماشین‌های پرنده‌ در استرالیا

استارتاپ استرالیایی «آلاودا» (Alauda) اخیراً اعلام کرده که قصد دارد اولین مسابقات ماشین‌های پرنده را در تا سال ۲۰۱۹ در استرالیا برگزار کند. این اقدام بدین دلیل است که شرکت یاد شده چند وقتی است ...

استارتاپ استرالیایی «آلاودا» (Alauda) اخیراً اعلام کرده که قصد دارد اولین مسابقات ماشین‌های پرنده را در تا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سال ۲۰۱۹ در استرالیا برگزار کند. این اقدام بدین دلیل است که شرکت یاد شده چند وقتی است به صورت محرمانه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حال ساخت نمونه‌ی اولیه کوادکوپر خود با نام «مارک ۱ ایراسپیدر» (Mark 1 Airspeeder) بوده و قصد دارد آن را پس از آزمایش اولیه در سال ۲۰۱۸، مقابل تولیدات شرکت‌های رقیب محک بزند.

بسیاری از مهندسان و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - متخصصان این حوزه معتقدند که تنها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - راه استفاده از این وسایل نقلیه (که در واقع پهپادهای بسیار بزرگ هستند)، در گروی ایجاد نوعی سرویس‌ تاکسی هوایی است. این در حالی است که آلاودا تفکر متفاوتی دارد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

آلاودا سرعت و مسابقات را هدف گرفته و به گفته سخنگویان این شرکت قصد دارد «فراری آسمان» را بسازد. «مت پیِرسون» مدیرعامل شرکت آلاودا در این باره می‌گوید:

«از زمانی که ماشین‌ها پدید آمدند، مسابقاتشان نیز وجود داشته است. ما می‌خواهیم با هر نوع وسیله‌ی نقلیه‌ای که می‌سازیم، مسابقه دهیم.»

تمرکز بر روی مسابقات می‌تواند باعث پیشرفت تکنولوژی و جذب مخاطب شود

به باور او تمرکز بر روی مسابقات می‌تواند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - باعث پیشرفت تکنولوژی و جذب مخاطب بشود. همانطور که مسابقات فرمول ای، پهپادها و مبارزات روبات‌ها پیش‌تر تاثیرگذاری این رقابت را در پیشرفت این حوزه‌ها نشان‌ داده است. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این شرکت چند وقتی است که با مسئولین دولت استرالیا فعالیت می‌کند تا مسابقات ماشین‌های پرنده، هیچ‌کدام از آئین ‌نامه‌های این کشور را نقض نکند.

به گفته‌ی پیِرسون شرکت آلاودا دو سال است که به طور محرمانه در حال ساخت نمونه‌ اولیه محصول خود بوده که مدیر عاملش حاضر نیست آنرا «ماشین پرنده» بنامد. نمونه‌ی اولیه محصول این شرکت، یک وسیله نقلیه تک سرنشینی است که از تکنولوژی تولید نیروی محرکه‌ای شبیه به ماشین‌های تسلا استفاده می‌کند و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به نوعی پهپادی بزرگ و الکتریکی محسوب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می‌گردد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

نگرانی‌های بسیاری پیرامون ماشین‌های پرنده وجود دارد. کارشناسان به ویژه نظر مساعدی راجع به فعالیت ماشین‌های پرنده‌ی الکتریکی وجود ندارند. نگرانی اصلی آنها این است که آیا تولید انبوه این کلاً به صرفه خواهد بود؟آیا مسافران حاضرند جان خود را به خطر اندازند و سوار ماشین‌های پرنده‌‌‌ی خودران شوند؟ شاید با شروع - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این مسابقات در سال ۲۰۱۹ و عکس العمل مردم به آن، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آینده‌‌ی صنعت ماشین‌های پرنده را روشن شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone