🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15482.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین موبایل گیمینگ ردمی هفته آینده رسما معرفی می‌شود

برند ردمی همیشه به دنبال ارائه محصولاتی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت بوده. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد همین فرمول را برای اولین موبایل گیمینگ خود پیاده‌سازی کند تا محصولات خوش ...

برند ردمی همیشه به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - دنبال ارائه محصولاتی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت بوده. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد همین فرمول را برای اولین موبایل گیمینگ خود پیاده‌سازی کند تا محصولات خوش قیمتی را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - به دست کاربران برساند.

ردمی از هفته پیش مشغول تبلیغ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - برای یک موبایل گیمینگ بوده و حالا تایید کرده که نام این گوشی ردمی K40 Game Enhanced Edition است. اولین موبایل گیمینگ ردمی در تاریخ ۷ اردیبهشت در چین معرفی می‌شود. این شرکت همچنین تصویری از این دستگاه منتشر کرده که بخشی از المان‌های طراحی آن از جمله دوربین اصلی سه‌گانه را نشان می‌دهد. در سمت راست دستگاه اسلایدر مخصوصی قرار گرفته که دکمه‌های ویژه گیمینگ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - را فعال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان

در پوستری که از ردمی K40 Game Enhanced Edition منتشر شده، دور ماژول دوربین دو نوار LED قرار گرفته است. این نوارها احتمالا با فعال‌سازی حالت Game Mode روشن می‌شوند و جلوه جذابی به این دستگاه اعطا می‌کنند.

مطابق اطلاعات یک رسانه چینی، نسخه گیمینگ ردمی K40 از نمایشگر E4 AMOLED سامسونگ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک از راه می‌رسد و انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی ‌آمپر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - ساعتی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - می‌گیرد که از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - شارژ سریع ۵۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار داریم قیمت ردمی K40 گیم ادیشن از حدود ۳۰۰ دلار آغاز شود و به ارزان‌ترین موبایل گیمینگ بازار تبدیل شود. در حال حاضر مشخص نیست که ردمی این گوشی را به‌صورت انحصاری فقط برای بازار چین عرضه می‌کند یا آن را به سایر کشورها هم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - می‌فرستد. اما در هر صورت، نسخه گیمینگ ردمی K40 می‌تواند به رقیب مناسبی برای راگ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - فون ۵ و رد مجیک ۶ تبدیل شود.

فراموش نکنیم که شیائومی قبلا از طریق برند بلک شارک گوشی گیمینگ ساخته بود، اما این اولین باری است که برند محبوب ردمی به سراغ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان - تولید تلفن‌های مخصوص بازی می‌رود.

- تعمیرات مایکروفر کرال در شهر هرسین استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone