🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15491.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل نسخه جدید اپ Podcasts را با قابلیت خرید اشتراک معرفی کرد

مراسم Spring Loaded اپل از دقایقی پیش شروع شد تا کوپرتینویی‌ها در همان ابتدا از نسخه جدید اپ Podcasts با طراحی و قابلیت‌های جدید رونمایی کنند. این سرویس که به‌صورت پیش‌فرض روی آیفون‌ها و آیپدها ...

مراسم Spring Loaded اپل از دقایقی پیش شروع شد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - تا کوپرتینویی‌ها در همان ابتدا از نسخه جدید اپ Podcasts با طراحی و قابلیت‌های جدید رونمایی کنند. این سرویس که به‌صورت پیش‌فرض روی آیفون‌ها و آیپدها عرضه می‌شود حالا دارای ویژگی خرید اشتراک خواهد بود.

معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Podcasts از آن جهت اهمیت دارد که جهش عمیق‌تر اپل به دنیای خدمات را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - نشان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - می‌دهد. این اپلیکیشن حالا جدیدترین عضو بخش سرویس‌های این شرکت خواهد بود که به درآمدزایی هرچه بیشتر اپل کمک می‌کند.

از چند وقت پیش شایعاتی شنیده می‌شد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - که اپل می‌خواهد شخصا خودش وارد دنیای پادکست‌سازی شود. اسپاتیفای که یکی از رقبای اصلی این شرکت در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - دنیای استریم موسیقی است، از مدت‌ها قبل به این عرضه پا گذاشته بود، حالا اپل هم برنامه مشابهی را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - در سر دارد و آن را از امروز کلید زده است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران

تیم کوک در مراسم امشب گفت آپدیت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - جدید اپ Podcasts بزرگ‌ترین آپدیت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - این اپلیکیشن از زمان انتشار اولیه آن است. حالا بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه جغرافیایی می‌توانند اشتراک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - پادکست‌های اپل را تهیه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - کنند و بدون تبلیغات به محتواهای جذاب صوتی گوش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - کنند.

اپل با شرکت‌هایی مثل Tenderfoot TV, Pushkin Industries, Radiotopia, NPR, The Los Angeles Times, The Athletic, Sony Music Entertainment و QCODE همکاری کرده تا اشتراک ویژه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - محتواهای آن‌ها در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - اپلیکیشن خود در اختیار کاربران قرار دهد.

این کمپانی می‌گوید Podcasts امروز بهترین مکان برای طرفداران میلیون‌ها برنامه صوتی است: «اپل افتخار می‌کند که در فصل جدید دنیای پادکست‌سازی با Apple Podcasts Subscriptions پیشگام خواهد بود. ما هیجان‌زده‌ایم تا این پلتفرم جدید و قدرتمند را به تمام محتواسازن جهان معرفی کنیم و بی‌صبرانه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر نوشهر استان مازندران - منتظریم تا شما به این برنامه‌ها گوش فرا دهید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone