🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15488.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا روی گوشی هوشمندی با طراحی عجیب دوربین کار می‌کند

شیائومی احتمالا به فکر توسعه گوشی هوشمندی با طراحی متفاوت ماژول دوربین است. طبق پتنت اخیر چینی‌ها، این دستگاه از ماژول دوربین شبیه به علامت صاعقه بهره می‌برد. این شرکت در آخرین پتنت ثبت شده ...

شیائومی احتمالا به فکر توسعه گوشی هوشمندی با طراحی متفاوت ماژول دوربین است. طبق پتنت اخیر چینی‌ها، این دستگاه از ماژول دوربین شبیه به علامت صاعقه بهره می‌برد.

این شرکت در آخرین پتنت ثبت شده خود، طراحی منحصر به فرد ماژول دوربین گوشی هوشمندی را به نمایش گذاشته که طراحی آن شبیه به صاعقه است. شاید این طرح طوفانی از دستگاهی خبر می‌دهد که قرار است دوربین‌هایش طوفانی به پا کند.

براساس گزارش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - منتشر شده از سوی «LetsGoDigital»، مستندات مربوط - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - به پتنت اخیر شیائومی از طراحی متفاوت و منحصر به فرد ماژول دوربین خبر می‌دهد. در فایل‌های مربوط به پتنت، ۳۲ تصویر از این محصول به همراه توضیحاتی مختصر در مورد آن به اشتراک گذاشته شده است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان

با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - توجه به تصاویر،‌ این دستگاه از نمایشگر تمام صفحه در پنل جلویی بهره می‌برد و هیچ دکمه فیزیکی روی آن دیده نمی‌شود. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - ظاهرا شیائومی تصمیم گرفته موبایل جدید خود را با طراحی بسیار متفاوت و آینده‌نگرانه توسعه دهد.

در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - پنل جلویی دستگاه بریدگی بالای نمایشگر و حفره مخصوص دوربین سلفی دیده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - نمی‌شود. در نتیجه این احتمال وجود دارد که این موبایل جدید از دوربین زیر نمایشگر بهره ببرد. البته این احتمال وجود دارد که در تصاویر مربوط به پتنت برخی جزئیات طراحی دستگاه نادیده گرفته شده باشد.

تمرکز اصلی پتنت به طراحی ماژول دوربین پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - مربوط می‌شود که شباهت زیادی به صاعقه دارد. با توجه به تصاویر پتنت،‌ دو لنز دوربین همراستا و دو لنز دیگر در پنل پشتی همراستای یکدیگر قرار گرفته‌اند. همان‌ طور که در تصویر دیده می‌شود، ماژول دوربین بیرون زدگی جزئی دارد.

با توجه به اینکه فقط پتنت این دستگاه از سوی شیائومی ثبت شده، هنوز مشخص نیست آیا شیائومی واقعا قصد دارد موبایلی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر خوانسار استان اصفهان - با طراحی ماژول متفاوت به بازار عرضه کند یا این پتنت با طراحی منحصر به فردی که دارد در حد یک ایده باقی خواهد ماند. باید دید در نهایت شیائومی چه تصمیمی می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone