🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15483.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک و اسپاتیفای با پروژه «بوم‌باکس» همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند

فیسبوک و اسپاتیفای با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا روش‌های جدیدی را برای گوش دادن به موسیقی به اپلیکیشن فیسبوک اضافه کنند. این همکاری قرار است پلیر جدیدی را در اختیار کاربران فیسبوک قرار دهد ...

فیسبوک و اسپاتیفای با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا روش‌های جدیدی را برای گوش دادن به موسیقی به اپلیکیشن فیسبوک اضافه کنند. این همکاری قرار است پلیر جدیدی را در اختیار کاربران فیسبوک قرار دهد تا کاربران - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - بتوانند بدون خروج از این اپلیکیشن آهنگ گوش کنند.

مارک زاکربرگ در مصاحبه‌ای در پلتفرم دیسکورد در گفتگو با «کیسی نیوتون» از خبرنامه Platformer این خبر را اعلام کرد. فیسبوک به‌صورت درون سازمانی از این پروژه با نام «پروژه بوم‌باکس» یاد می‌کند. این شرکت همچنین به تازگی از قابلیت‌های صوتی جدیدی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - برای شبکه اجتماعی خود پرده برداشته تا به رقابت با پلتفرم تازه‌وارد کلاب هاوس بپردازد.

قبلا در گزارش‌ها آمده بود که یکپارچگی فیسبوک با دنیای پادکست‌ها از طریق اسپاتیفای ممکن خواهد شد. حالا یک منبع - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - آگاه می‌گوید این پلیر جدید که احتمالا خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها به فیسبوک اضافه می‌شود نه تنها از موسیقی بلکه از پادکست‌ها هم پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران

سخنگوی اسپاتیفای در بیانیه‌ای پیرامون این خبر گفت: «همیشه آرزو داشتیم که اسپاتیفای را در همه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها ارائه کنیم و موسیقی و پادکست‌ها را در اختیار افراد بیشتری قرار دهیم. همکاری جدیدمان با فیسبوک گام دیگری در راستای رسیدن به همین هدف است.»

همکاری فیسبوک و اسپاتیفای به هنرمندان دنیای موسیقی هم کمک خواهد کرد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - تا راحت‌تر آثار خود را به اشتراک بگذارند و مخاطبانشان را افزایش دهند. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - اسپاتیفای همین حالا هم یکپارچگی نسبتا خوبی با سرویس‌های فیسبوک و اینستاگرام دارد. این پلتفرم در حال حاضر تا حد خوبی به کاربران اجازه می‌دهد تا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق استوری‌های اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

مارک زاکربرگ می‌گوید: «فکر می‌کنیم صدا به یک رابط با سطح بالا تبدیل می‌شود و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - محصولات زیادی آمادگی ظهور در این بستر جدید را خواهند داشت. البته برخی از حوزه‌های آن مثل پادکست - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - و چت روم‌های صوتی همین حالا هم محقق شده‌اند، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چالوس استان مازندران - ولی فکر می‌کنم در مجموع برخی از جوانب این عرصه هنوز کمتر از آن‌چه که استحقاقش را دارد مورد توجه قرار گرفته است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone