🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11988.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قیمت احتمالی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پیش از رونمایی رسمی فاش شد

فروشگاه خرده فروشی اروپایی «LamdaTek» قیمت‌ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی در وب‌سایت خود به اشتراک گذاشت. باتوجه به اطلاعات منتشر شده ...

فروشگاه خرده فروشی اروپایی «LamdaTek» قیمت‌ گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی در وب‌سایت خود به اشتراک گذاشت.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده از طریق این و‌ب‌سایت به نظر می‌رسد این فروشگاه نسخه‌های گلکسی زد فولد ۳ را در ترکیب رنگ سبز، نقره‌ای و مشکی با ظرفیت حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - داد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان

قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۲۰۳۸.۶۳ یورو با اضافه شدن ارزش افزوده درنظر گرفته شده است. در حالیکه خرده فروشی دیگری همین دستگاه را با ارزش افزوده ۱۷۲۶.۵۰ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - یورو قیمت گذاری کرده است. قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز در خره فروشی اول ۲۱۶۵.۶۶ یورو و در خرده فروشی دوم ۱۸۳۴.۰۸ یورو اعلام شده است. برای مقایسه گلکسی زد فولد ۲ با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۶۰۰ یورو از طریق وب‌سایت سامسونگ به فروش می‌رسد.

همچنین در این وب‌سایت خرده فروشی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۳ با ارزش افزوده با قیمت ۱۱۸۷.۹۸ یورو و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۲۵۰.۰۱ یورو عرضه خواهد شد. در حال حاضر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 5G - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - با قیمت ۱۳۵۰ یورو به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - فروش می رسد. ظاهرا نسخه جدید در ترکیب رنگ متنوع مشکی، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - سرمه ای، طوسی، سفید، کرم، سبز، صورتی روشن و اسطوخدوسی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان

این خبر در حالی منتشر می‌شود که حساب کاربری «Dbrand» نیز با انتشار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - توییتی گلکسی زد فولد ۳ را قاب‌های مختلف با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز در کلیپ کوتاهی به نمایش گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان

گلکسی زد فلیپ ۳ قرار است در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی شود و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - اخیرا مشخص شده بود که این گوشی تاشو در مدل مجهز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۴۹ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - دلار روانه بازار می‌شود. درنهایت باید دید کره‌ای‌ها دستگاه‌های تاشو جدید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - خود را با چه مشخصات و قیمتی در دسترس کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زنجان استان زنجان - خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone