🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11970.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فهرست ساعت‌های هوشمندی که بروزرسانی Wear OS 3 را دریافت می‌کنند منتشر کرد

گوگل علاوه بر اعلام نام رسمی و کامل سیستم عامل Wear OS 3.0،‌ فهرست اولیه ساعت‌های هوشمندی که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند، اعلام کرد. هرچند گوگل اواسط اردیبهشت ماه در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از ...

گوگل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - علاوه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - بر اعلام نام رسمی و کامل سیستم عامل Wear OS - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - 3.0،‌ فهرست اولیه ساعت‌های هوشمندی که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند، اعلام کرد.

هرچند گوگل اواسط اردیبهشت ماه در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از «Wear OS 3.0» رونمایی کرد اما نام کامل این سیستم عامل مشخص نشده بود. غول فناوری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - سیلیکون ولی نام کامل سیستم عامل محصولات پوشیدنی خود را Wear OS 3 نامیده است که احتمالا به دلیل همکاری با سامسونگ خبری از نام «گوگل» در آن دیده نمی‌شود.

«گلکسی واچ ۴» و «گلکسی واچ ۴ کلاسیک» اولین دستگاه‌هایی هستند که از این سیستم عامل پشتیبانی خواهند کرد و گوگل امروز به صورت رسمی اعلام کرده که ساعت‌های «تیک واچ پرو ۳» و «تیک واچ E3» از شرکت «موبوی» نیز آپدیت Wear OS - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - 3 را دریافت خواهند کرد. همچنین محصولات پوشیدنی آینده این شرکت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - نیز یا از روز اول این بروزرسانی را دریافت می‌کنند یا پس از گذشت زمان بروزرسانی آن را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان
تیک واچ پرو ۳ موبوی

علاوه بر این، نسل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - جدید دستگاه‌های تولیدکننده آمریکایی Fossil که اواخر امسال معرفی می‌شوند نیز  بروزرسانی Wear OS 3 را دریافت خواهند کرد اما به همراه این سیستم عامل عرضه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - نخواهند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - شد.

لیست ساعت‌هایی که بروزرسانی سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - جدید گوگل را دریافت خواهند کرد به همین چند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - مورد محدود می‌شود. گوگل در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - وبلاگ رسمی خود درباره زمان انتشار این بروزرسانی عنوان می‌کند:

تجربه کاربر از اولویت‌های اصلی ما محسوب می‌شود و به همین دلیل انتظار داریم برخی از کاربران همچنان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده از سیستم عامل فعلی را ترجیح دهند. بنابراین ما بروزرسانی جدید را به صورت انتخابی و براساس نظر کاربر برای دستگاه‌های واجد شرایط ارائه خواهیم کرد و انتظار داریم که از نیمه دوم ۲۰۲۲ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - بتوانیم بروزرسانی جدید را ارائه کنیم.

همچنین در مورد محصولات موجود در بازار باید عنوان کرد که ساعت‌هایی که از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند بروزرسانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - Wear OS 3 را دریافت نخواهند کرد اما این بروزرسانی برای ساعت‌هایی با سیستم عامل Wear OS 2 منتشر خواهد شد. با این وجود سامسونگ اعلام کرده است که تا سه سال از سیستم عامل تایزن پشتیبانی خواهد کرد و با ارائه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کاشمر استان خراسان - بروزرسانی‌های نرم‌افزاری، ویژگی‌های جدیدی را در اختیار این ساعت‌ها قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone