🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11991.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات شیائومی می میکس ۴: اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و شارژ ۱۲۰ واتی

شیائومی برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدیدش به نام می میکس ۴ آماده می‌شود و بسیاری منتظر آن هستند. حالا این دستگاه در لیست TENAA چین رویت شده و همچنین مشخصات اصلی‌اش در اختیار ما ...

شیائومی برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدیدش به نام می میکس ۴ آماده می‌شود و بسیاری منتظر آن هستند. حالا این دستگاه در لیست TENAA چین رویت شده و همچنین مشخصات اصلی‌اش در اختیار ما قرار گرفته است.

شیائومی احتمالا گوشی پرچمدار تمام صفحه می میکس ۴ را در کنار محصولات دیگری از جمله تبلت می پد ۵، گوشی می CC 11 و رابط کاربری MIUI 13 اواخر مرداد یا اوایل شهریور در چین معرفی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - خواهد کرد.

انتظار می‌رود شیائومی می میکس ۴ با نمایشگر خمیده ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - شود. براساس اطلاعاتی که تاکنون از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با دوربین سلفی زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - باشیم.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان

همچنین احتمالا می میکس ۴ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - شارژ سریع بی‌سیم ۷۰ واتی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - یا ۸۰ واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پنل پشتی این موبایل نیز احتمالا ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1s بهره خواهد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - برد.

بعید است که موبایل جدید از نمایشگر ثانویه مانند می ۱۱ اولترا 5G بهره ببرد. انتظار می‌رود موبایل جدید به تراشه uMCP5 مجهز شود که تراشه یکپارچه‌ای با رم LPPDR5 و UFS 3.1 است. انتظار می‌رود می میکس ۴ با وزنی در حدود ۲۲۶ گرم به بازار عرضه شود.

از طرفی پیشتر نیز «می سیکی»، مدیر محصولات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - سری CC شیائومی در شبکه اجتماعی چین از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید سری CC خبر داده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - بود. گفته می‌شود دستگاهی با شماره مدل 2107119DC منتسب به می CC11 نیز در فهرست TENAA رویت شده است. می CC11 احتمالا همان می نوت ۱۱ در بازار جهانی باشد.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در دو نسخه معمولی و پرو یا تراشه اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - 778G یا اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - 780G در دسترس کاربران قرار بگیرد.

احتمالا نسخه معمولی این موبایل با نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و ماژول دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رودسر استان گیلان - خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone