🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11995.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هدیه ویژه رایتل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

رایتل به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت ...

رایتل به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت کنید.

بسته اینترنت هدیه رایتل برای عید قربان 1400 یک بسته اینترنت 5 گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تالش استان گیلان - 5 روزه است که با قیمت 10 هزارتومان ارائه می‌شود. با توجه به اینکه میانگین قیمت هر گیگابایت اینترنت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تالش استان گیلان - رایتل برابر با 4 هزار تومان است، در واقع - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تالش استان گیلان - رایتل هدیه خود برای عید قربان را با ارائه هر گیگ اینترنت با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تالش استان گیلان - 50 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

برای فعالسازی این بسته اینترنتی می‌توانید به اپلیکیشن رایتل من مراجعه کرده و از منوی خرید بسته این کار را انجام بدهید. همچنین شماره‌گیری کد دستوری *255# هم می‌تواند شما را به مقصودتان برساند.

مشترکین رایتل می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن و یا با استفاده از کدهای دستوری به دیگر خدمات رایتل نیز دسترسی داشته باشند و از آنها بهره مند شوند.

رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور با ارایه بسته‌های گوناگون اینترنتی سعی کرده که قیمت‌هایی مقرون به صرفه برای این بسته‌ها در نظر بگیرد.

شایان ذکر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تالش استان گیلان - است که ایرانسل و همراه اول هم برای استقبال از اعیاد قربان و غدیر، به کاربران خود هدیه‌های ویژه اعطا کرده‌اند که شامل بسته‌های اینترنتی رایگان و تخفیف‌دار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم سمت شهرک بسیجیان تالش سرویس کار مایکروفر گالانز دارید
پاسخ: بله در شهرک بسیجیان شهر تالش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone