🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11986.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

 ردمی نوت 10T 5G با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

شیائومی از ردمی نوت 10T 5G با نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و بهره‌مندی از چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک با مودم 5G در هند رونمایی کرد. شیائومی ردمی نوت ۱۰ 5G در ماه ...

شیائومی از ردمی نوت 10T 5G با نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و بهره‌مندی از چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک با مودم 5G - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - در هند رونمایی کرد.

شیائومی ردمی نوت ۱۰ 5G در ماه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - مارس از راه رسید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - و حالا این شرکت نسخه دیگری را با اضافه کردن حرف «T» به نام آن معرفی کرده است. ردمی نوت 10T - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - 5G با نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت کنتراست ۱۵۰۰ به یک، نرخ تازه‌سازی AdaptiveSync برابر با ۳۰، ۵۰، ۶۰ و ۹۰ هرتز در حالت Reading Mode 3.0 و محافظ گوریلا گلس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

موبایل جدید شیائومی از چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک همراه با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 بهره می‌برد. این دستگاه از دو سیم‌کارت 5G و بلوتوث ۵.۱  نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان

پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید، دوریبن ماکرو ۲ مگاپیکسلی و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و پنل جلویی دستگاه نیز مجهز به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

این دستگاه با تمام حسگرهای ضروری مانند شتاب‌سنج، حسگر نور ۳۶۰ درجه محیطی، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب نما، سنسور اثر انگشت جانبی و فرستنده مادون قرمز ارائه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - هوشمند می‌توان به درگاه کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکر استریو، پورت USB Type-C، مقاومت در برابر پاشش آب، رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کرد. البته درون جعبه آن شارژر ۲۲.۵ واتی قرار دارد.

ردمی نوت 10T 5G - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - نیز همانند ردمی نوت 10S و ردمی نوت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر آبیک استان زنجان - ۱۰ از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد و در چهار ترکیب رنگ آبی متالیک، سبز نعنایی، سفید و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ابعاد این دستگاه ۱۶۱.۸۱ در ۷۵.۳۴ در ۸.۹۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰ گرم اعلام شده است.

قیمت نسخه‌های مختلف ردمی نوت 10T 5G برای بازار هند به شرح زیر است:

  • رم ۴ گیگابایت + حافظه ۶۴ گیگابایتی: ۱۸۷ دلار
  • رم ۶ گیگابایت + حافظه ۱۲۸ گیگابایتی: ۲۱۴ دلار

کاربران می‌توانند از تاریخ ۴ مرداد ماه نسبت به خرید این موبایل جدید اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone