🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11973.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

5G در ایران یک ساله شد

اول مردادماه، نخستین سالروز ورود فناوری نسل پنجم تلفن همراه به ایران توسط ایرانسل است. شبکه نسل پنج تلفن‌همراه یا همان 5G، جدیدترین نسل این فناوری است که همزمان با توسعۀ آن در دنیا، توسط ...

اول مردادماه، نخستین سالروز ورود فناوری نسل پنجم تلفن همراه به ایران توسط ایرانسل است. شبکه نسل پنج تلفن‌همراه یا همان 5G، جدیدترین نسل این فناوری است که همزمان با توسعۀ آن در دنیا، توسط ایرانسل وارد ایران شد و در اختیار مردم ایران قرار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - گرفت.

این فناوری، از سرعت بالاتر، پایداری بیشتر و ضریب تأخیر کمتری نسبت به نسل‌های قبلی تلفن‌همراه بهره می‌برد و هوشمندسازی صنایع و زندگی روزمره، یکی از مهمترین کاربردهایی است که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - بر بستر آن قابل تحقق است.

ایرانسل از سال ۱۳۹۵، مطالعه روی فناوری نسل پنج را با همکاری مراکز دانشگاهی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی آغاز کرد و توانست در سال ۱۳۹۶، نخستین بار در ایران، نمونه‌ای از شبکۀ کامل 5G را آزمایش کند.

هم‌اکنون، هفت سایت تجاری 5G ایرانسل در چهار شهر تهران، مشهد، شیراز و کیش، در حال خدمت‌رسانی به مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران هستند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم

نخستین سایت تجاری نسل پنجم تلفن‌همراه، اول مرداد ماه ۱۳۹۹، برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل، با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات راه‌اندازی شد.

هفتم مرداد ۱۳۹۹، دومین سایت تجاری 5G ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل رونمایی شد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - و ۲۱ آبان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - ماه نیز، سومین سایت تجاری نسل پنج ایران که نخستین سایت outdoor نسل پنج بود، در دانشگاه تربیت‌مدرس به بهره‌برداری رسید.

چهارمین سایت تجاری نسل پنج ایران در بوستان آب و آتش تهران (پل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - طبیعت)، ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین افتتاح شد و خدمات آن در اختیار عموم مردم قرار گرفت‌.

پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل نیز، سوم اسفند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - ماه ۱۳۹۹ در محوطه باز شهرداری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - شیراز افتتاح شده و در اختیار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - مردم این شهر قرار گرفت. ششمین سایت نسل پنج ایرانسل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - هم، سه‌شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۹در  منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

هفتمین سایت 5G ایرانسل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - هم، چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، در محوطۀ باز دانشگاه فردوسی مشهد راه‌اندازی شده و خدمات آن در اختیار زائران و مجاوران آستان قدس رضوی و پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد قرار گرفت.

در هشتمین ماه ارائۀ خدمات نسل پنج در ایران - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - توسط ایرانسل، خوشبختانه همراه‌اول هم وارد عرصۀ ارائۀ 5G - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - شد و توانست نخستین سایت نسل پنج خود را چهارم اسفند ماه ۱۳۹۹، در مشهد مقدس راه‌اندازی کند و هم‌اکنون، دارای پنج سایت 5G در سه شهر تهران، مشهد و قم است.

ایرانسل در آخرین تست‌های سرعت انجام شده در شبکۀ 5G خود، موفق - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - به ثبت سرعت دانلود نزدیک به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - ۴ گیگابیت بر ثانیه در شبکۀ واقعی و تجاری نسل پنج شده است. بهمن‌ماه سال گذشته نیز تست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - سرعت 5G ایرانسل توسط دیجیاتو انجام شد که بالاتر از ۳.۲ گیگابیت بر ثانیه را تایید می‌کرد.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، همزمان با گسترش پوشش شبکۀ نسل پنج، مطالعه بر روی نسل ششم تلفن‌همراه یا 6G را نیز از ابتدای سال ۱۳۹۹ با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی و تأکید بر بومی‌سازی این فناوری، آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرامش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ یک سوالی دارم نمایندگی شما روستای عیسی آباد دستجرد خدمات داره؟
پاسخ: بله در روستای عیسی آباد شهر دستجرد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone