🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11985.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا پشتیبانی از فناوری‌های پیشرفته گرافیک RTX را به معماری آرم می‌آورد

انویدیا با نمایش جدیدی نشان داد که می‌خواهد پردازنده‌های گرافیکی RTX و فناوری‌های گیمینگ این محصولات از جمله DLSS و نورپردازی با رهگیری پرتو را برای اولین بار به سخت‌افزارهای آرم بیاورد. شرکت انویدیا در ...

انویدیا با نمایش جدیدی نشان داد که می‌خواهد پردازنده‌های گرافیکی RTX و فناوری‌های گیمینگ این محصولات از جمله DLSS و نورپردازی با رهگیری پرتو را برای اولین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - بار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - به سخت‌افزارهای آرم بیاورد.

شرکت انویدیا در رویداد GDC 2021 اجرای دو بازی Wolfenstein: Youngblood و The - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - Bistro را روی RTX 3060 و پردازنده Kompanio 1200 که مدیاتک آن را بر اساس معماری آرم برای کروم‌بوک‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - ساخته، به نمایش گذاشت. گرافیک RTX 3060 مطمئنا از قبل هم در اجرای این بازی‌ها مشکلی نداشت، اما بهینه‌سازی‌هایی که انویدیا انجام داده باعث هماهنگی این GPU با پردازنده آرم شده است. انویدیا درایورهایی طراحی کرده که برای اجرای این بازی‌ها بر روی سخت‌افزار آرم لازم‌اند.

انویدیا می‌گوید در مجموع پنج فناوری RTX را برای آرم و لینوکس پورت کرده است: DLSS ،RTX Direct Illumination, RTX Global Illumination ،RTX Memory Utility و Nvidia’s Optix AI-Accelerated Denoiser. ابزارهایی که انویدیا برای این منظور توسعه داده هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته‌اند یا به‌زودی برای توسعه‌دهندگان عرضه می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان

اگرچه احتمالا کمی طول می‌کشد تا کروم‌بوک‌های مجهز به تراشه آرم و گرافیک - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - RTX به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - بازار بیایند، ولی خبر امروز از آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - جهت اهمیت دارد که امکان افزودن پشتیبانی از بازی‌های حرفه‌ای را در این سخت‌افزارها نشان می‌دهد. افزون بر این، می‌توانیم ببینیم که انویدیا هم به دنبال توسعه ابزارها و نرم‌افزارهای لازم برای پشتیبانی از آرم است.

انویدیا پارسال شرکت آرم را در معامله‌ای ۴۰ میلیارد دلاری خریداری کرد، بنابراین چندان عجیب نیست که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - حالا به دنبال افزایش یکپارچگی بین محصولات خود و معماری‌های این شرکت باشد. اگرچه این معامله هنوز نهایی نشده و نهادهای قانونی کشورهای مختلف در حال بررسی وضعیت آن هستند، ولی انتظار داریم که برنامه‌هایی از این دست را در آینده بیشتر ببینیم.

دولت انگلیس چند ماه پیش اعلام کرده بود که معامله انویدیا و آرم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - را از دید امنیت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آوج استان زنجان - ملی بررسی می‌کند تا مطمئن شود که الحاق آرم به انویدیا زیرساخت‌های ملی و امنیتی این کشور را در معرض خطر قرار نمی‌دهد. بسیاری از شرکت‌ها هم از جنبه رقابت و انحصارطلبی به این معامله معترض بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone