🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11971.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی از دو ساعت هوشمند و سه هدفون جدید رونمایی کرد

ریلمی از ساعت‌های هوشمند جدید «ریلمی واچ ۲» و «واچ ۲ پرو» و هدفون‌های «بادز وایرلس ۲»، «بادز وایرلس ۲ نئو» و «بادز Q۲ نئو» رونمایی کرد. ریلمی واچ ۲ ریلمی مدتی قبل اولین ساعت ...

ریلمی از ساعت‌های هوشمند جدید «ریلمی واچ ۲» و «واچ ۲ پرو» و هدفون‌های «بادز وایرلس ۲»، «بادز وایرلس ۲ نئو» و «بادز Q۲ نئو» رونمایی کرد.

ریلمی مدتی قبل اولین ساعت هوشمند خود را با نام «ریلمی واچ» به بازار عرضه کرد و با «ریلمی واچ S» ویژگی‌های جدیدی را برای آن معرفی کرد. اکنون ریلمی واچ ۲ با تغییرات اندکی معرفی شده است.

ریلمی واچ ۲ دارای بیش از ۱۰۰ واچ فیس شیک، ۹۰ حالت ورزشی، سنسور نظارت بر سطح اکسیژن، سنسور ضربان قلب و توانایی کنترل سایر محصولات هوش مصنوعی ریلمی است. این ساعت هوشمند جدید از نمایشگر مستطیل شکل رنگی ۱.۴ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - اینچی از نوع LCD بهره می‌برد. علاوه بر این، ادعا شده است که این دستگاه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - با یک بار شارژ کامل تا ۱۲ روز به کارکرد خود ادامه خواهد داد.

ریلمی واچ ۲ از تاریخ ۴ مرداد و با قیمت ۴۷ دلار در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

ریلمی واچ ۲ پرو

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

علاوه بر ریلمی واچ S - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - دستگاه دیگری تحت عنوان «واچ S پرو» - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - نیز با برخی ویژگی‌های برتر مانند نمایشگر اولد و طراحی بهتر به بازار عرضه شده بود. اکنون ریلمی این روند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - را ادامه داده است و ریلمی واچ ۲ پرو را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - نیز به همراه برخی تغییرات ظریف و در عین حال قابل توجه معرفی کرده است.

نسخه پرو ساعت هوشمند ریلمی از قابلیت‌های نسخه پایه آن بهره می‌برد و تفاوت عمده این دو نسخه این است که ریلمی واچ ۲ پرو از نمایشگر ۱.۷۵ اینچی و سنسور موقعیت مکانی با دقت بالا بهره می‌برد. همچنین عمر باتری این نسخه نیز با یک بار شارژ کامل به اندازه دو هفته اعلام شده است.

ریلمی واچ ۲ پرو نیز از تاریخ ۴ مرداد و با قیمت ۶۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ریلمی بادز وایرلس ۲

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

هدفون‌های «ریلمی بادز وایرلس» یک گزینه خوب برای افرادی محسوب می‌شود که به دلایل مختلف نمی‌خواهند از هدفون‌های کاملا بی‌سیم استفاده کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های ریلمی بادز وایرلس ۲ می‌توان به عمر باتری بهتر و البته قابلیت لغو نویز فعال (ANC) اشاره کرد که معمولا در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - محصولات برتر دیده می‌شود.

همچنین این هدفون‌ دارای درایورهای تقویت‌کننده صدای بیس ۱۳.۶ میلی متری است و باتری آن‌ها حداکثر ۲۲ ساعت کار می‌کند. علاوه بر این، تاخیر ۸۸ میلی ثانیه‌ای این هدفون عملکرد بهتری در هنگام بازی‌ ارائه می‌کند که این موضوع می‌تواند برای گیمرها اهمیت زیادی داشته باشد.

ریلمی بادز وایرلس ۲ از تاریخ ۴ مرداد و با قیمت ۳۰ دلار به فروش خواهد رسید.

ریلمی بادز وایرلس ۲ نئو

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

این دستگاه دقیقا برخی مشخصات اصلی ریلمی بادز وایرلس ۲ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - را دارد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - اما ریلمی برای کاهش هزینه‌های خود تغییراتی را اعمال کرده است.

این هدفون دارای درایورهای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - دینامیکی ۱۱.۲ میلیمتری است و با استفاده از استاندارد IPX۴ در برابر آب مقاوم هستند، بنابراین بدون هیچ مشکلی در باشگاه‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با این وجود هدفون اقتصادی ریلمی از ANC پشتیبانی نمی‌کند و تنها هنگام مکالمه‌ها می‌تواند نویز پس زمینه را لغو کند.

قیمت این هدفون نیز حدود ۲۰ دلار اعلام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - شده است و به همراه سایر محصول‌ها به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - می‌شود.

ریلمی بادز Q۲ نئو

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - توجه به اینکه صدای بیس اضافی ویژگی اصلی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - در فروش هدفون‌های این محدوده قیمتی محسوب می‌شوند، ریلمی بادز Q۲ نئو از درایورهای تقویت‌کننده صدای بیس ۱۰ میلی متری بهره می‌برد. ریلمی ادعا می‌کند که محصول خود در حالت شارژ کامل ۲۰ ساعت کار خواهد کرد و برخی ویژگی‌های اصلی ریلمی بادز وایرلس ۲ نئو مانند تاخیر ۸۸ میلی ثانیه‌ای هنگام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - بازی در این محصول نیز دیده می‌شود.

سرانجام ریلمی بادز Q۲ نئو با برچسب قیمت ۲۱ دلاری خود از تاریخ ۷ مرداد به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone