🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12007.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ احتمالا در ترکیب رنگ متنوع و با حسگرهای جدید زیر نمایشگر معرفی می‌شود

اپل ظاهرا قصد دارد آیفون ۱۳ را در ترکیب رنگ متنوع در دسترس کاربران قرار دهد. این شرکت در تلاش است تا از بریدگی بالای نمایشگر خلاص شود و نسل جدید آیفون احتمالا با حسگرهای ...

اپل ظاهرا قصد دارد آیفون ۱۳ را در ترکیب رنگ متنوع در دسترس کاربران قرار دهد. این شرکت در تلاش است تا از بریدگی بالای نمایشگر خلاص شود و نسل جدید آیفون احتمالا با حسگرهای تاچ آیدی و فیس‌آیدی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - زیر نمایشگر از راه می‌رسد.

طبق شایعات ارائه شده از سوی یک افشاگر و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - به نقل از یک منبع زنجیره تامین چینی، به نظر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - می‌رسد بین مدل‌های بالا رده آیفون ۱۳ و مدل‌های اقتصادی‌تر آن تفاوت‌های زیادی وجود خواهد داشت. در واقع اپل معمولا مدل‌های پرو آیفون را به همراه طراحی ظریف‌تری معرفی می‌کند و اکنون ممکن است با ارائه گزینه‌های رنگی جدیدی از جمله طلایی با تم غروب خورشید، مشکی مات، رزگلد کم‌رنگ و نقره‌ای برای آیفون ۱۳ سیاست خود را ادامه دهد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان

با این حال شایعات مربوط به آیفون زمانی جالب می‌شود که متوجه شویم اپل احتمالا در حال کار روی فناوری استفاده از Face ID و Touch ID در زیر نمایشگر است. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - در حال حاضر می‌دانیم که اپل تلاش کرده تا اندازه روزنه مخصوص دوربین سلفی خود در مدل‌های فعلی آیفون را کاهش دهد و اکنون با وجود این شایعه به نظر می‌رسد به هدف خود نزدیک شده باشد.

علاوه بر این، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد یک بار دیگر امکان باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت را در دسترس کاربران خود قرار دهد، زیرا قصد دارد با استفاده از قابلیت‌های Touch ID و Face ID در زیر نمایشگر از شر روزنه مخصوص دوربین سلفی خلاص شود. این پتنت به صورت کلی روی روش‌های توسعه‌ای متمرکز شده است که برای هر سنسوری که زیر نمایشگر قرار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - گرفته، امکان ثبت نور دریافتی یا انتقال آن را فراهم می‌کند.

با این وجود باید توجه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - داشت که این تغییرات ممکن است منجر به نتایج دیگری شود، زیرا اپل تایید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - کرده است که با این وجود احتمالا نمایشگر دستگاه‌های آیفون ضخیم‌تر شوند. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر رودبار استان گیلان - با این وجود ممکن است بسیاری از طرفداران برای داشتن یک تجربه تمام صفحه و از بین رفتن روزنه مخصوص دوربین سلفی، ضخیم‌تر شدن نمایشگر آن را قبول داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone