🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11989.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن آبادیس ؛ معرفی و دانلود دیکشنری + مترجم آنلاین

شاید اگر ده سال پیش در کلاس‌های آموزش زبان شرکت می‌کردید، خرید یک دیکشنری خوب برای تکمیل آموزش از ضروریات بود اما حالا محصولاتی مانند اپلیکیشن آبادیس به راحتی در دسترس هستند تا نیازتان را ...

شاید اگر ده سال پیش در کلاس‌های آموزش زبان شرکت می‌کردید، خرید یک دیکشنری خوب برای تکمیل آموزش از ضروریات بود اما حالا محصولاتی مانند اپلیکیشن آبادیس به راحتی در دسترس هستند تا نیازتان را پوشش بدهند.

آبادیس که فرزند یک وبسایت با همین نام است، اپلیکیشنی آنلاین است که با استفاده از آن - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - می‌توانید کلمات و عبارات را ترجمه کرده و معنی آن‌ها را پیدا کنید. این اپلیکیشن به دو بخش تقسیم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - می‌شود؛ بخش دیکشنری که ترجمه‌ی لغات فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - انجام می‌دهد و بخش مترجم که ترجمه‌ی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - دوسویه فارسی به انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی، کردی، روسی و ژاپنی را ممکن کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان

ویژگی های اپلیکیشن ابادیس

در بسیاری از اپلیکیشن‌های دیکشنری شما فقط برای شنیدن تلفظ به اتصال اینترنت نیاز دارید اما اپلیکیشن آبادیس تماما آنلاین است و در صورتی که به اینترنت متصل نباشید یا اتصال اینترنت ضعیف باشد به هیچ یک از بخش‌های اپلیکیشن دسترسی نخواهید داشت. این مسئله از طرفی بخشی از حجم اینترنت را مصرف می‌کند که موضوع خوشایندی نیست، اما از طرفی کمک کرده که اپلیکیشن حجم کمی داشته و اجرای نرم و روانی از خود به نمایش بگذارد.

در بخش دیکشنری اپلیکیشن آبادیس اطلاعات پایه مثل تلفظ، معنی کلمات، تعاریف، مترادف‌ها و مثال‌ها وجود دارند و علاوه بر این بخش‌ها، اطلاعات تخصصی درباره‌ی هر کلمه به صورت جداگانه ذکر شده‌اند. مثلا اگر شما کلمه‌ی Water را به صورت نوشتاری یا صوتی سرچ کنید، در بخش تخصصی کاربرد این کلمه را در زمینه‌های معماری و عمران، صنایع غذایی، زمین شناسی، نساجی، نفت و ... هم خواهید دید.

امکان دیگری که در بخش دیکشنری آبادیس وجود دارد،‌ مشاهده‌ی عبارات مشابه است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با کلمات و ترکیب‌های مشابه که معانی متفاوتی دارند، آشنا شوند. بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - در همین حوزه، اپلیکیشن آبادیس دست کاربرانش را باز گذاشته تا معانی و پیشنهاداتی به هر کلمه اضافه کنند. شما هم می‌توانید اطلاعات مفید مربوط به هر کلمه را از بخش پیشنهاد ثبت کنید و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان

بخش مترجم، ساز و کاری مشابه مترجم گوگل دارد، شما جمله‌ی خود را به یکی از زبان‌های موجود در کادر متن مبدا می‌نویسید و عبارت ترجمه شده در کادر دیگری به زبان مقصد نوشته می‌شود. البته دقت این بخش به اندازه گوگل نیست و همیشه ترجمه مطلوب را در اختیارتان نمی‌گذارد. اما در عوض امکان اصلاح ترجمه و پیشنهاد ترجمه‌ی صحیح‌تر، تلفظ متن و جستجوی صوتی هم وجود دارد که از نکات مثبت به شمار می‌رود.

رابط کاربری اپلیکیشن بسیار ساده است و بسته به سلیقه‌ی کاربران ممکن است حتی کمی هم بی رنگ و رو به نظر برسد. در زمینه شخصی‌سازی هم امکان تغییر اندازه‌ی متن و حالت شب تنها تنظیماتی هستند که در این بخش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. از این بابت شاید بهتر بود اگر سازندگان آبادیس از ترکیب‌بندی رنگی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - بهتری برای دادن جذابیت ظاهری بیشتر به اپلیکیشن استفاده می‌کردند.

با این حال امکان جستجوی صوتی، استفاده از لغت‌نامه‌های معتبر فارسی و غیر فارسی، بانک کلمات گسترده و حجم پایین اپلیکیشن همگی باعث شده‌اند که در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - مجموع با یک برنامه‌ی کاربردی طرف باشیم. تنها چیزی که باعث می‌شود این اپلیکیشن نتواند انتخاب اول کاربران باشد، نیازمندی به اتصال اینترنت است. با این حال نمی‌شود منکر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - آن شد که اپلیکیشن آبادیس - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - یکی از کاربردی‌ترین و پرمحتواترین دیکشنری‌های فارسی به شمار می‌آید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان

دیکشنری و مترجم آبادیس

سازنده: محمدجواد تقوی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - حجم: 1 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران درمورد اپلیکیشن آبادیس

اپلیکیشن آبادیس چیست؟

اپلیکیشن آبادیس یکی از محصولات اینترنتی فعال در حوزه ادبیات و ترجمه است. آبادیس درواقع دیکشنری آنلاین برای کسانی است که به ترجمه کلمات در زبان‌های مختلف نیاز دارند.

آیا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - می توان از اپلیکیشن آبادیس به صورت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - آفلاین استفاده کرد؟

بخش‌های مختلف اپلیکیشن آبادیس فقط به‌صورت آنلاین کاربرد دارد و بخش‌های مختلف آن درصورت اتصال به اینترنت کار می‌دهند.

قابلیت و امکانات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خدابنده استان زنجان - اپلیکیشن آبادیس چیست؟

این اپلیکیشن قابلیت ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و برعکس همراه با ترجمه به زبان‌های عربی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی، کردی، روسی و ژاپنی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone