🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11999.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های ال‌جی احتمالا از مرداد کلید می‌خورد

با وجودی که ال‌جی از برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های خود عقب نشینی کرده بود،‌ اما ظاهرا طرفین به توافق رسیده و قرار است از اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه فروشگاه‌های کره‌ای‌ها میزبان ...

با وجودی که ال‌جی از برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های خود عقب نشینی کرده بود،‌ اما ظاهرا طرفین به توافق - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - رسیده و قرار است از اواخر مرداد یا اوایل شهریور ماه فروشگاه‌های کره‌ای‌ها میزبان محصولات اپل از جمله آیفون باشند.

با خروج ال‌جی از بازار موبایل، به نظر می‌رسید اپل و ال‌جی وارد مذاکره با یکدیگر شده‌‌اند تا برخی محصولات اپل پشت ویترین‌ فروشگاه‌های این شرکت به فروش برسد. در این صورت اپل می‌توانست از فضای موجود در بیش از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - ۴۰۰ فروشگاه ال‌جی برای فروش محصولات خود استفاده کند. اما این تصمیم با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - انتقادهای مختلفی روبرو شد و همین موضوع باعث شد این برنامه متوقف شود.

براساس توافق صورت گرفته بین اپل و ال‌جی،‌ با توجه به اینکه فروش لپ‌تاپ‌های ال‌جی با سیستم‌های کامپیوتری اپل تداخل و همپوشانی خواهد داشت‌، کوپرتینویی‌ها نمی‌توانند سیستم‌های مک را در فروشگاه‌های ال‌جی به فروش برسانند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران

زمانی که ال‌جی تصمیم گرفت وارد این همکاری با اپل شود، برخی کسب و کارهای کوچک و متوسط از دولت کره جنوبی خواستند جلوی برنامه مشترک ال‌جی و اپل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - را بگیرد. طبق قوانین کره، شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی و سامسونگ برای حمایت از خرده‌فروشی‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - کوچک‌تر و در حال توسعه نمی‌توانند محصولی به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - جز محصولات خود را در فروشگاه‌هایشان بفروشند.

در این بین، تصمیم ال‌جی و اپل برای سامسونگ نیز تهدید محسوب می‌شد. سامسونگ می‌داند که با ورود آیفون به فروشگاه‌های پرشمار ال‌جی ممکن است بخشی از بازار خود را در کره جنوبی از دست بدهد. به همین خاطر، چندی قبل از ال‌جی خواسته بود تا حداقل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - گوشی‌های گلکسی را هم در این فروشگاه‌ها عرضه کند.

تمام این مسایل دست به دست یکدیگر داد تا ال‌جی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - از تصمیم خود عقب‌نشینی کند ولی درنهایت مجددا ورق برگشت و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر ساری استان مازندران - طرفین ظاهرا به توافق با یکدیگر رسیده‌اند و فروشگاه‌های ال‌جی می‌توانند میزبان محصولات اپل باشند. ظاهرا این فرآیند اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه و زمانی که تعطیلی کسب و کار موبایل ال جی به صورت کامل انجام شود، اتفاق خواهد افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone