🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18628.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ فناوری دوربین زیر نمایشگر را به نمایش گذاشت

سامسونگ دیسپلی با انتشار تیزری از توسعه لپ‌تاپ Blade Bezel با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد. با این حساب اولین دستگاه کره‌ای‌ها که با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود، یک گوشی هوشمند نخواهد بود. ...

سامسونگ دیسپلی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - با انتشار تیزری از توسعه لپ‌تاپ Blade Bezel با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد. با این حساب اولین دستگاه کره‌ای‌ها که با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود، یک گوشی هوشمند نخواهد بود.

سامسونگ دیسپلی تیزری کوتاه در شبکه اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته که فناوری دوربین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - زیر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - نمایشگر را در لپ‌تاپ OLED نشان می‌دهد و از آن با نام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - Blade Bezel یاد می‌‌کند؛‌ هرچند مشخص نیست Blade Bezel نام لپ‌تاپ مذکور است یا نامی است که کره‌ای‌ها برای نمایشگر دستگاه انتخاب کرده‌اند.

در این ویدیو، نمایشگر نازک یک میلی‌متری و سبک وزن 130 گرمی نمایش داده شده است. این در حالی است که براساس شایعه‌های مختلف قبلی از سوی منابع آگاه، انتظار می‌رفت سامسونگ این فناوری را ابتدا روی گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 3 پیاده سازی کند که ظاهرا استراتژی‌های سامسونگ در این رابطه تغییر کرده است.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات دوربین زیر نمایشگر دستگاه منتشر نشده است و تنها اطلاعات موجود، تیزر به اشتراک گذاشته شده است که تنها - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - تصاویری مفهومی از لپ‌تاپ سامسونگ نمایش می‌دهد.

با وجودی که شایعه‌های مختلف حاکی از آن است که غول فناوری کره‌ای به معرفی فناوری دوربین زیر نمایشگر بسیار نزدیک است؛‌ اما هنوز مشخص نیست آیا واقعا به زودی شاهد معرفی چنین فناوری از سوی کره‌ای‌ها خواهیم بود یا خیر.

دوربین های زیر نمایشگر هنوز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - به شکل گسترده‌ای به صنعت گوشی‌های هوشمند نفوذ نکرده‌اند ، اما انتظار می‌رود در سال 2021 شاهد دستگاه‌هایی با بهره‌مندی از چنین فناوری باشیم. طی سال‌های اخیر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - خلاص - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسدآباد استان همدان - شدن از حاشیه گوشی، دستگا‌ه‌های خود را با دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرم بهار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ نمایندگی شما آیا سمت شهرک فرهنگیان اسدآباد کار انجام میده.
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر اسدآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone