🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18619.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اینتل از نسل جدید کامپیوترهای NUC با پردازنده نسل یازدهم

اینتل از مینی کامپیوترهای جدید سری «NUC 11»‌ با بهره‌مندی از پردازنده نسل یازدهم این شرکت رونمایی کرد. در بین مدل‌های معرفی شده یک دستگاه گیمینگ با نام «NUC 11 Enthusiast» دیده می‌شود که جانشین ...

اینتل از مینی کامپیوترهای جدید سری «NUC 11»‌ با بهره‌مندی از پردازنده نسل یازدهم این شرکت رونمایی کرد. در بین مدل‌های معرفی شده یک دستگاه گیمینگ با نام «NUC 11 Enthusiast» - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - دیده می‌شود که جانشین «NUC 8 Hades Canyon» - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - عرضه شده در سال 2018 خواهد شد.

نسل قبلی مینی کامپیوترهای اینتل از همین سری مجهز به پردازنده نسل دهم بودند. اکنون مدل‌های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - به پردازنده‌های i5 و i7 نسل یازدهم، گرافیک RTX 2060 و Wi-Fi 6 مجهز شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان

همان‌طور که گفته شد یکی از دستگاه‌های این سری، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - مینی کامپیوتر NUC - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - 11 Enthusiast با نام رمز «Phantom Canyon» است که با تمرکز بر گیمرها از سوی اینتل معرفی شده استاز سوی اینتل معرفی شده است و از پردازنده 28 واتی چهار هسته ای i7-1165G7 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - با رم 16 گیگابایت DDR4 و حافظه 512 گیگابایتی Optane H10 بهره می‌برد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - این دستگاه عملکردی مشابه لپ‌تاپ دل XPS 13 مدل 2020 دارد و مانند سایر دستگاه‌های این سری با گرافیک جدید RTX 2060 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دستگاه جدید مجهز به دو پورت تاندربولت 4، اترنت 2.5Gb، شش پورت USB 3.2 Type-A و Wi-Fi 6 است. سیستم فاقد پورت HDMI 2.1 است؛ اما می‌توان این کمبود را به دلیل بهره‌مندی مینی کامپیوتر از خروجی Mini DisplayPort 1.4 نادیده گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان

سیستم کامپیوتری جدید نیز مانند سایر مدل‌های NUC از گرافیک یکپارچه Xe بهره می‌برد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - که برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - استریمرها و کاربران حرفه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود و می‌توانند از فناوری رمزگذاری ویدیویی «Quick Sync» اینتل استفاده کنند.

اینتل علاوه بر معرفی مینی‌کامپیوترهای سری NUC 11، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - از دستگاه‌هایی جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - تحت عنوان سری NUC Pro با پردازنده‌های مجهز به vPro و قابلیت پشتیبانی از نمایشگرهای 8K خبر داد.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت سیستم‌های جدید از سوی اینتل منتشر نشده است. اما در وب‌سایت SimplyNUC.com، قیمت پایه مینی کامپیوتر نسخه Phantom Canyon برابر 1349 دلار اعلام شده است. این در حالی است که NUC 9 Extreme با قیمت پایه 1599 دلار و NUC 8 Hades Canyon با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر منجیل استان گیلان - قیمت 1234 دلار از طریق همین وب‌سایت به فروش می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone