🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18642.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

طعنه مدیرعامل جدید اینتل به اپل و چیپ M1: باید از شرکت کوپرتینویی «لایف‌استایل محور» بهتر باشیم

مدیرعامل کنونی اینتل، «باب سوان» تنها تا یک ماه آینده مدیریت این کمپانی را برعهده دارد و بعد از آن، «پت گلسینجر» به عنوان مدیرعامل جدید کارش را شروع می‌کند. اگرچه مدیرعامل جدید اینتل هنوز ...

مدیرعامل کنونی اینتل، «باب سوان» تنها تا یک ماه آینده مدیریت این کمپانی را برعهده دارد و بعد از آن، «پت گلسینجر» به عنوان مدیرعامل جدید کارش را شروع می‌کند. اگرچه مدیرعامل جدید اینتل هنوز کارش را شروع نکرده، اما برای رقابت با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - چیپ M1 اپل آماده است و می‌خواهد این کمپانی کوپرتینویی را به چالش بکشد.

اینتل در ماه‌های اخیر با فشار زیادی از سوی اپل و AMD روبه‌رو شده و حتی شاید تولید برخی پردازنده‌های خود را به شرکت‌های TSMC و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - سامسونگ واگذار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - کند. اپل تا دو سال دیگر بطور کامل استفاده از پردازنده‌های اینتل در دنیای مک را متوقف می‌کند. این موارد درخواست سهامداران اینتل برای تغییر عمده را در پی داشت و مدیرعامل آن چندین روز پیش از سمتش استعفا داد.

حالا طبق گزارشی جدید، مدیرعامل جدید اینتل در یک جلسه به کارکنان این کمپانی گفته:

«ما باید محصولات بهتری نسبت به هر محصولی که یک کمپانی لایف‌استایل محور در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - کوپرتینو می‌تواند بسازد، برای اکوسیستم پی‌سی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - (PC) ارائه کنیم. ما باید در آینده به این اندازه خوب باشیم.»

شرکت AMD با پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ دردسرهای زیادی برای اینتل ایجاد کرده و اخیرا هم شاهد رونمایی از نسخه مخصوص لپ‌تاپ این تراشه‌ها بودیم. البته اینتل هم در نمایشگاه CES 2021 از نسل یازدهم پردازنده‌های سری H - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ رونمایی کرد، با این وجود این کمپانی همچنان وضعیت مناسبی ندارد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان

پت گلسینجر که مدیرعامل «VMare» است، در تاریخ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - ۲۷ بهمن جایگزین باب سوان، مدیرعامل کنونی اینتل می‌شود. گلسینجر با چالش‌های بی‌شماری باید دست و پنجه نرم کند. پس از عدم موفقیت اینتل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - در دستیابی به لیتوگرافی ۱۰ نانومتری در چندین سال گذشته، AMD توانست جایگاه خود را در بازار بهبود دهد و اپل هم به سراغ پردازنده‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - مبتنی بر ARM برود. علاوه بر این موارد، اینتل تا سال ۲۰۲۲ پردازنده‌های ۷ نانومتری خود را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - وارد بازار نمی‌کند.

احتمالا چند روز دیگر اینتل درباره - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - تولید پردازنده‌های خود توسط کمپانی‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - دیگر تصمیم‌گیری می‌کند، البته شرکت «ترندفورس» از تولید پردازنده‌های اینتل با لیتوگرافی ۵ و ۳ نانومتری توسط TSMC خبر داده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بیجار استان کردستان - است. به گفته تحلیلگران، این اقدام به اینتل اجازه می‌دهد بیشتر روی طراحی‌های خود تمرکز کند. در حال حاضر TSMC پردازنده‌های اپل، AMD، کوالکام و مدیاتک را تولید می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone