🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18641.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به قابلیت‌های پیشرفته حسگر دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

شاید تصور کنید حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ اولترا دقیقا مشابه همان حسگری است که در گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۲۰ اولترا به کار رفته اما در عمل شاهد ...

شاید تصور کنید حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ اولترا دقیقا مشابه همان حسگری است که در گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۲۰ اولترا به کار رفته اما در عمل شاهد حسگری جدید در اس ۲۱ اولترا هستیم. در این مطلب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - قصد داریم به قابلیت‌های پیشرفته این حسگر نگاهی داشته باشیم.

سامسونگ در هفته گذشته از گلکسی اس ۲۱ اولترا 5G به عنوان پیشرفته‌ترین گوشی از سری گلکسی اس ۲۱ رونمایی کرد. مشابه کهکشانی‌های قدیمی‌تر سامسونگ این بار هم دوربین یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های گوشی بود.

سامسونگ در اس ۲۰ اولترا و نوت ۲۰ اولترا از حسگر ایزوسل HM1 استفاده کرده بود گلکسی اس ۲۱ اولترا از حسگر جدیدتر ایزوسل HM3 بهره می‌برد که بهبود‌های از جمله HDR بهتر و کارایی بالاتر فوکوس خودکار و عملکرد بهتر در نور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - کم شامل حال‌ش شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان
تفاوت تعداد رنگ‌ها در عمق رنگ ۱۲ بیتی ایزوسل HM3 در مقایسه با عمق رنگ ۸ و ۱۰ بیتی

قابلیت «Smart ISO Pro» در این حسگر یک تکنولوژی HDR است که به کمک آن، به طور همزمان یک عکس با ایزوی بالا و یک عکس دیگر با ایزوی پایین ثبت می‌شود. در نهایت این دو عکس در یک عکس ۱۲ بیتی با هم ترکیب می‌شوند. عکس ۱۲ بیتی به این معنی است که یک تصویر خام تولید می‌گردد که ۶۴ برابر داده‌های بیشتری نسبت به عکس ۱۰ بیتی دارد؛‌ یعنی حدود ۶۸ میلیارد رنگ به جای یک میلیارد در عکس ۱۰ بیتی.

در روش های HDR معمول چندین عکس از سوژه ثبت می‌شود و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - بعد با ترکیب آنها یک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - تصویر نهایی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - با نور متعادل‌تر تولید می‌شود که در نهایت گاه تار شدن تصویر یا اِشکال در ثبت سوژه‌های متحرک را به همراه دارد. به ادعای سامسونگ روش جدیدی که بر دو تصویر با ایزوی متفاوت مبتنی است از این دو مشکل جلوگیری می‌کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان

حسگر 1/1.33 اینچی دوربین اصلی شامل ۱۰۸ میلیون پیکسل (با رزولوشن ۱۲۰۰۰ در ۹۰۰۰ پیکسل) است. تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - «Nonapixel Bayer» با ترکیب هر ۹ پیکسل تحت یک پیکسل بزرگتر ۲.۴ میکرونی امکان ثبت عکس‌های با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی را فراهم می‌کند تا در نور کم تصاویر با کیفیت‌تری ثبت شود.

سنسور ایزوسل HM3 همچنین به قابلیت نویز کم مجهز شده که حساسیت به نور - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. به این ترتیب در شرایط نوری مناسب می‌تواند خروجی عکس‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی را بهبود دهد. «Super PD Plus» ویژگی دیگری است که به لطف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - آن لنزهای ظریف دیگری به المان‌های تشخیص فاز (ویژه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ملایر استان همدان - فوکوس خودکار) اضافه شده‌اند. این لنزها به فوکوس دقیق‌تر کمک می‌کنند و کارایی المان‌های دیگر را ۵۰ درصد بهبود می‌دهند. در نتیجه دوربین می‌تواند حتی در تاریکی هم به خوبی سوژه‌های متحرک را دنبال کند.

اما ایزوسل HM3 در فیلم‌برداری هم قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد. این حسگر امکان فیلم‌برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، 4K و ۱۲۰ فریم بر ثانیه و نیز 1080p و ۲۴۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر می‌گذارد. البته باید اشاره کنیم که این حسگر در دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا به حداکثر رزولوشن 8K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه محدود شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آفتاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید کوی فرهنگیان ملایر کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر ملایر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone