🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18637.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با حمله به شبکه‌های بلاکچین میلیاردها دلار پول در ۲۰۲۰ سرقت کردند

هکرها در سال ۲۰۲۰ بسیار فعال بودند. در کنار شیوع ویروس کرونا که باعث افزایش حملات سایبری شد و حمله هکرها به سازمان‌ها و وزارتخانه‌های آمریکا، مهاجمان سایبری با حمله به شبکه‌های بلاکچین میلیاردها دلار ...

هکرها در سال ۲۰۲۰ بسیار فعال بودند. در کنار شیوع ویروس کرونا که باعث افزایش حملات سایبری شد و حمله هکرها به سازمان‌ها و وزارتخانه‌های آمریکا، مهاجمان سایبری با حمله به شبکه‌های بلاکچین میلیاردها دلار پول به جیب زدند.

طبق گزارشی جدید، هکرهای بلاکچین در سال ۲۰۲۰ توانسته‌اند ۱۲۲ حمله انجام دهند و ۳.۷ میلیارد دلار پول سرقت کردند. این میزان حمله در سال گذشته میلادی، تقریبا یک سوم کل حملات به پروژه‌های بلاکچین محسوب می‌شود.

این داده‌ها توسط «Slowmist Hacked» ارائه شده که اطلاعات مربوط به حملات سایبری علیه پروژه‌ها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - و اپ‌های بلاکچین و توکن‌ها را ردیابی و جمع‌آوری می‌کند. کلاهبرداری‌های بلاکچین در گزارش اخیر وجود دارند و تقریبا ۱۳ درصد تمام حملات در سال ۲۰۲۰ را تشکیل می‌دهند.

زیان‌های مالی موجود در این گزارش طبق - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - ارزش دارایی‌ها در ماه ژانویه سال جاری میلادی است، بنابراین شاید در آینده میزان آن‌ها افزایش پیدا کند. در حقیقت شاید هکرها بیش از ۳.۷ میلیارد دلار از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - حملات سایبری خود پول بدست آورده باشند.

برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) اتریوم که مبتنی بر قرارداد هوشمند اتریوم هستند، بیش از هر پروژه بلاکچین دیگری در سال ۲۰۲۰ مورد حمله قرار گرفتند. در مجموع ۴۶ حمله موفق علیه این برنامه‌ها صورت گرفته که مجموع ارزش آن‌ها به ۴۳۶.۳۶ میلیون دلار می‌رسد که سهم هر حمله کمی بیشتر از ۹ میلیون دلار می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان

سال گذشته میلادی بیت کوین با افزایش سرسام‌آور ارزش خود روبه‌رو شد که همین موضوع افزایش حمله به صرافی‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - ارز دیجیتال را در پی داشت. این صرافی‌ها سال ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - با ۲۸ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - رخنه امنیتی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - مواجه شدند و در مجموع ۳۰۰.۱۵ میلیون دلار سرمایه از دست دادند که سهم هر حمله ۱۰.۷۲ میلیون دلار می‌شود.

کیف پول‌های بلاکچین که برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند هم در سال گذشته میلادی از حملات هکری در امان نبودند و ۲۷ حمله موفق علیه آن‌ها صورت گرفت که ارزش آن‌ها به ۳.۰۳ میلیارد دلار می‌رسد که سهم هر حمله نزدیک به ۱۱۲ میلیون می‌شود. در سال ۲۰۲۰ خود بلاکچین‌ها هم با ۱۲ حمله با مجموع ارزش ۵.۹۱ میلیون - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گیلان استان گیلان - دلار روبه‌رو شدند.

با توجه به سود هنگفتی که هکرها سال گذشته میلادی از حملات بلاکچین بدست آورده‌اند و احتمال افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در ۲۰۲۱، انتظار می‌رود میزان این حملات در سال جاری میلادی افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سالینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما آیا جهاد گیلان تعمیرات مایکروفر دلمونتی DL720 داره
پاسخ: بله در جهاد شهر گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone