🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18613.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی S21 اولترا [تماشا کنید]

سامسونگ چندین ساعت پیش از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی کرد که بهترین آن‌ها، گلکسی S21 اولترا است. این گوشی هوشمند در کنار نمایشگر بزرگتر و دوربین‌های بیشتر، از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند. ...

سامسونگ چندین ساعت پیش از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی کرد که بهترین آن‌ها، گلکسی S21 اولترا است. این گوشی هوشمند در کنار نمایشگر بزرگتر و دوربین‌های بیشتر، از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای اولین بار پشتیبانی از قلم S Pen را به گوشی‌های سری گلکسی S آورده و S21 اولترا از چنین ویژگی پشتیبانی می‌کند. این پرچمدار غول‌پیکر کره‌ای مانند گذشته از دوربین سلفی در مرکز نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - خود بهره می‌برد و این حفره یک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - سنسور ۴۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

گلکسی S21 اولترا نمایشگر ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی از نوع Dynamic AMOLED 2X دارد که رزولوشن آن به ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل می‌رسد. حداکثر روشنایی این پنل برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - ۱۵۰۰ نیت است و سامسونگ برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - محافظت از آن گوریلا گلس Victus را درنظر گرفته. همانطور - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - که انتظار داشتیم، این پرچمدار در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - دو نسخه از نظر پردازنده وارد بازار می‌شود که یکی از آن‌ها از اگزینوس ۲۱۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - و دیگری از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد که البته هردوی آن‌ها ۵ نانومتری هستند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند با طراحی متفاوتی نسبت به نسل گذشته روبه‌رو هستیم و ماژول دوربین طراحی جدیدی دارد. این ماژول ۴ دوربین را میزبانی می‌کند که اگرچه مانند نسل قبلی سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی دارد، اما اینبار بجای دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دارد. با این دوربین‌ها به زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری دست پیدا می‌کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم

سامسونگ برای این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که از فناوری شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند، اما مانند آیفون ۱۲ در جعبه آن خبری از شارژر نیست و باید آن را بصورت جداگانه بخرید. این پرچمدار از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - اولتراسونیک بهره می‌برد و همچنین اسپیکر استریو دارد.

سامسونگ قیمت پرچمدار خود را نسبت به سال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - گذشته کاهش داده و حالا گلکسی S21 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - اولترا در نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر ۱۲۰۰ دلار دارد. ضمنا باید به این حافظه قانع باشید، چرا که نمی‌توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - از کارت حافظه استفاده کنید. برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر باید با پرداخت هزینه، نسخه ۲۵۶ یا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کهک استان قم - ۵۱۲ گیگابایتی آن را بخرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone