🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18636.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزار ۵ ساله در نسخه کرک شده آفیس مایکروسافت برای macOS

کاربران macOS برای بیش از ۵ سال هدف یک بدافزار قرار گرفته‌اند که با روشی خاص از دید نرم‌افزارهای امنیتی پنهان مانده است. هدف بدافزار OSAMiner سو استفاده از منابع سخت‌افزاری سیستم‌ها و استخراج مخفیانه ...

کاربران macOS برای بیش از ۵ سال هدف یک بدافزار قرار گرفته‌اند که با روشی خاص از دید نرم‌افزارهای امنیتی پنهان مانده است. هدف بدافزار OSAMiner سو استفاده از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - منابع سخت‌افزاری سیستم‌ها و استخراج مخفیانه رمزارز بوده است.

روش انتشار این بدافزار می‌تواند نگرانی‌های بیشتری برای افرادی داشته باشد که به دنبال برنامه‌های کرک شده هستند. به گزارش موسسه امنیتی SentinelOne بدافزار OSAMiner در بسیاری از نرم‌افزارها و بازی‌های کرک شده از جمله مایکروسافت آفیس برای مک و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - نیز بازی League of Legends پنهان شده است. با وجود این که سال‌ها از شروع - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - انتشار این بدافزار می‌گذرد اما در ماه‌های اخیر تکامل یافته است. بیشترین حوزه گسترش آن هم به جوامع چینی در آسیا و اقیانوسیه مربوط می‌شود.

البته این بدافزار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - کاملا هم از دید متخصصان امنیتی پنهان نبوده. بر اساس اعلام SentinelOne در تابستان سال ۱۳۹۷ دو شرکت امنیتی چینی خبر از شناسایی و تحلیل نسخه‌ای قدیمی‌تر از این بدافزار داده‌اند. با این حال این گزارش‌ها تنها به تشریح قابلیت‌های بدافزار OSAMiner - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - مربوط بوده و جزئیات چندانی ارائه نداده. دلیل این که متخصصان از تحلیل کدهای بدافزار عاجز بوده‌اند به روش پنهان شدن آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - مرتبط است. در واقع بد‌افزار در فایل‌های اسکریپت‌های اپل (AppleScript) با قابلیت Run-Only پنهان می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی

اسکریپت‌های اپل معمولا، هم شامل کدهای منبع هستند و هم شامل کدهای کامپایل شده. کدهای منبع آن دسته از کدهایی هستند که می‌توان آنها را مشاهده کرد. کدهای کامپایل شده اما امکان اجرا در هر لحظه را دارند. در صورتی که یک اسکریپت به صورت «Run-Only» ذخیره شود امکان مشاهده کدهای منبع وجود ندارد و تنها می‌توان آن را اجرا کرد؛ یعنی دقیقا همان روشی که بدافزار OSAMiner در پیش گرفته بود و با وجود امکان اجرا اما فاقد قابلیت مشاهده آسان کدهای منبع است.

شرکت SentinelOne بالاخره موفق شده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - روش حمله را به طور کامل کشف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - کند و آن را در اختیار دیگر شرکت‌های ارائه دهندده نرم‌افزارهای امنیتی بگذارد تا نرم‌افزارهای خود را با قابلیت شناسیایی بدافزار OSAMiner - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - به روز کنند. زمانی که کاربر اقدام به نصب نرم‌افزار کرک شده می‌کند، یک اینستالر مخفی شروع به دانلود و اجرای اسکریپت اپل با قابلیت Run-Only می‌نماید. در ادامه دو اسکریپ مشابه دیگر هم دانلود و نصب می‌شوند.

در حال حاضر بدافزارهای دیگری با روش مشابه کشف نشده‌اند اما به نظر می‌رسد این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - روش با توجه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - به عدم امکان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - شناسایی آسان توسط نرم‌افزارهای امنیتی، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر محلات استان مرکزی - به طور گسترده در دسترس هکرها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone